ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1866.

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ب.ظ

به یکی از بچه ها میگم دست پسرک رو هم بگیر با هم برین.

پسرک میگه: لازم نیست؛

من خودم دست خودمو میگیرم..

بعدم پشتشو میکنه به من

و نشون میده که دستهاشو پشت کمرش به هم گره کرده،

و میگه اینطوری!

:))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۹
لوسی می

نظرات  (۸)

وای خدا :)))))
پاسخ:
:))
۱۰ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۰۴ مامان محمدمهدی
:))))
پاسخ:
:))
عزیـــــــزم :))
پاسخ:
قربونت :)
جناب خان: وای وای دارُم دیوونه می شُم رامبد اَ دست ایی پسرک خانم لوسی می 
رامبد: آره پسرک خیلی خوبه 
جمعیت: خیییییییییییییللللللللیییییی 
رامبد: ماشاءالله بهش 
:)
پاسخ:
:))))
خیلی جالب بود. ممنونم. من کاملا با لحن و صدای رامبد و جناب خان خوندمش :))
عزیز خاله اس :))
پاسخ:
ممنون از لطفت عزیزم.
روز تون مبارک :)
پاسخ:
ممنوووونم :)
خیلی..
سلام
خوبی مادر پسرک ها
تعطیلات خوش میگذره؟ 
چه پسرک بامزه ای 
پاسخ:
سلام. الحمدلله شما خوبی؟
خدا رو شکر.
ممنونم عزیزم.
بچه،خود کنترلی داره;-)
پاسخ:
:))))
تعبیر جالبی بود :)