ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1905.

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ب.ظ

ما الان فهمیدیم مستأجرمون آدم خیلی مهم و مشهوریه!

خیلی موضوع جالبیه برام

که یه آدم به این شهرت،

اومده خونه ما رو اجاره کرده!



+البته برای کسی، نه برای خودش.

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
لوسی می

نظرات  (۴)

مثلا چطور شهرتی؟!
پاسخ:
در حد یک ورزشکار حرفه ای و صاحب منصب در فدراسیون.
ببخشید 
گفتن اسمش سخته؟
پاسخ:
ما خودمون نمیدونستیم ورزشکاره. با عموم که صحبت میکردیم گفتیم اسمشو، گفت آره منم میشناسمش،آدم معروفیه. بعد من رفتم تو گوگل سرچ کردم دیدم بعله! ورزشکار و صاحب منصبه! یعنی احتمالا پیگیرهای اون رشته ی ورزشی میشناسنش، وگرنه اینطوری نیست که یکی به شهرت علی دایی طرف قراردادمون باشه! :دی
منظورم این بود که اسمش رو چرا نمی گین؟
پاسخ:
خب به نظرم خوب نیست اسم این افراد رو بگیم!
بالاخره شخصیت حقیقی محسوب میشن دیگه!
شاید دوست نداشته باشن.
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۵۱ سید احمد حسینی
خیلی جالب بود! خصوصاً اون نکته ای که ریز نوشته:
البته برای کسی، نه برای خودش
پاسخ:
:)
خب دیگه طبیعیه که چنین شخصیتی بی خونه نیست که بخواد خونه اجاره کنه.