ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1910.

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۰۲ ب.ظ

یه سری گناه ها هست

که اصلا نمیتونم باور کنم کسی انجامشون میده!

همیشه فکر میکنم کسی در دور دست ها،

در غربستان یا گزارشهای تلویزیون،

یا هرجایی که من هرگز نخواهم دیدش

مرتکب این گناه ها میشه.

و اگر کسی رو ببینم و بشناسم و دور و برم پیدا کنم

که واقعاً مرتکب یکی از اونها شده

تا مدتهای مدتهاااااااااااااااااااااا روانم پریشه!




+حتی اگر اون آدم هیچ نسبتی با من نداشته باشه

همین که میدونم واقعا موجودیت داره و این کار رو کرده،

برای من دیوانه کننده ست!!

+خدا کمک کنه و لطفش بر ما مستدام باشه که هیچوقت نه من و نه اطرافیانم

و نه همه ی کسانی که خدای واقعی رو دوست دارن

با دوراهی های سخت امتحان نشن، و هرگز و هرگز و هرگز خدا رو فراموش نکنن..

آمین.

رَبَّنا و لاتَحمِل عَلَینا إصراً کما حَمَلتَهُ عَلَی الَّذینَ مِن قَبلِنا، رَبنا وَ لاتُحمِّلنا ما لاطاقةَ لَنا بِه 286 بقره.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۶ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
خوشبحال شما! 
پاسخ:
که چی؟
که روانم پریشه؟! :|
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۱۰ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
اینکه فکرش هم نمیکنید کسی گناه آن شکلی انجام دهد... 

+ این نشان دهنده خیلی چیز های خوبه که میشه گفت بهتون
خوشحالتون.
پاسخ:
:)
شاید..
ممنونم از لطفتون.
خیلی مبهم بود!
بدون این دو راهی ها چطوری انسانیت مون رو به خدا ثابت کنیم؟! 
پاسخ:
کجاش مبهم بود؟ بگید تا توضیح بدم.
خب وقتی مورد امتحان واقع بشیم که موفق می شویم. :)
نمیشه؟! :)
بعد اینکه دوراهی داریم تا دو راهی..
در هر حال انسان در طول حیاتش در حال امتحانه.. ولی کمک باید خواست از خدا در این دوراهی ها.
می فرماید مومنان اینطور دعا میکنند:
ربنا و لا تحمل علینا اصراً کما حملته علی الذین من قبلنا
ربنا و لاتحملنا ما لا طاقة لنا به (سوره ی بقره آیه 286)
یعنی پروردگارا، هیچ تکلیف سختی بر ما مگذار آنطور که بر کسانى که پیش از ما بودند نهادى.
پروردگارا، و آنچه تاب آن نداریم بر ما تحمیل مکن.

+چه خوب شد که این سوال رو پرسیدید این آیه رو ضمیمه ی متن میکنم.
پناه بر خدا:|
پاسخ:
پناه بر خدا...
فکر می کنم آدم آفریده شده در شرایط سخت انتخاب کنه. 
توضیحش یه خورده سخته ولی من فکر می کنم که انسان در خیلی از موارد مختار نیست، مجبوره و بحث اختیار دقیقا تو همین دو راهی هاست که میاد وسط. 
البته خدا خودش می دونه کی رو چطور باید آزمایش کرد.
پاسخ:
بله من متوجه منظورتون شدم. اصلا اگر انسان امتحان نشه نه رشد میکنه و نه به جایی میرسه. اما این دعا مربوط به جمله ی آخر شماست.
که خدا ما رو جایی آزمایش نکنه که میدونه کم میاریم.
مثال خیلی ساده ایه اما فکر کنید که معلمی بدونه سطح بچه ها در حد چه امتحانیه اما امتحان سخت ازشون بگیره! خب بچه ها حق دارند قبلش از معلم خواهش کنند که هم سطح اونها امتحان گرفته بشه. ولی معلمهای مدبر طوری امتحان میگیرند که 20 و 19 و 18 از هم تشخیص داده بشند.. و ما هم دعا میکنیم که قبل از آمادگیمون جوری امتحان نشیم که یهو رد بشیم.. جمله ی آخرتون هم که کاملا درسته. :)
در هرحال ان شالله که همیشه از آزمونهای الهی سربلند بیرون بیایم.
انظر من خیلی خوبه که شما اینقد مقید ه این آیه ها هستید منظورم اینکه مثال میارید

یعنی اینکه این چیزارو تو وب مینویسی و یه نوع تذکر و یاداوری محسوب میشه 
خدا قوت 
پاسخ:
سلامت باشی :)
من بیشتر برای تذکر به خودم می نویسم.
خوشحالم که برای شما هم مفیده :)
البته خب.. قرآن نور است برای همه :)