ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1915.

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ق.ظ

گل پسر اخلاقیات منحصر به فردی داره.

شبیه به هیچ بچه ای که تا الان دیدم نیست..

بسیار مهربون،

فوق العاده شیطون،

بسیار صبور،

و بسیار بزرگمنش!




+البته تخمین اینکه همیشه اینطور خواهد بود

تو این سن زیادی زوده،

اما الان که اینطوره!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۴۹ مامان محمدمهدی
خدا حفظش کنه
بزرگمنشیشو چطور برداشت کردی؟
پاسخ:
سلامت باشی :)
چون هرچی پسرک از دستش میکشه و می بره و هرکار میکنه اصلا به روی خودش نمیاره!
با یه نگاه، قضیه رو تموم شده فرض میکنه! :))
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۹ مامان محمدمهدی
وای با این تعریفت دلم خواست بچلونمش:))
پاسخ:
:)
قربونت :*
ان شاء الله مستدام باشن همشون
پاسخ:
ان شالله. ممنونم.