ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1916.

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ق.ظ

بهم میگه: فلانی واقعاً آدم خوبیه...

و من گاهی در تفسیر خوب بودن آدمها

به شدت مستأصل و گیج میشم..



+نظر شما چیه؟

آدم خوب، چه آدمیه؟؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
لوسی می

نظرات  (۳)

به نظر من گفتن این که فلانی خوبه یا فلانی بده درست نیست.
فکر کنم بهتر باشه بگیم از فلانی خوشم می یاد یا از فلانی بدم می یاد.
در جمله ی اول اون فرد به نوعی داره قضاوت می شه 
تو جمله ی دوم من دارم نظرم رو درباره اون فرد می دم.
نمی دونم درست می گم یا نه.
تایید نکنید اگر منطقی نیست. 
پاسخ:
به نظر من هم کاااملا درسته :)
ینی نپرسم دیگه که آدم خوب چه جور آدمیه؟ :)
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۵۱ مامان محمدمهدی
ازت تعجب میکنم!!!!
ادم یه دوستِ آدم خوب:)) مثل من داشته باشه و بعد مستاصل شه در تعریف خوب بودن و...!!
واقعا که
:)))))))
پاسخ:
:)))
نهههه! شما که تاج سری! مشکل تعریف اون آدمه!
وقتی میگه فلانی واقعا آدم خوبیه، یعنی چه جوریه؟! :|
یعنی مثل مامان محمدمهدیه؟ اگه این باشه که اوکیه! گرفتم منظورشو :))
خوب و بد بودن از نظر آدما متفاوته.
و هر کس طبق معیارایی که داره این خوب یا بد بودنو تعریف میکنه.
نمیشه کامل سنجیدش..

اما در بعضی مواردم اینطور نیست.
اونم زمانی که یه آدم اون خوب بودن رو از زبان خودش نمیگه!
و اگه میگه خوب، واقعا خوبه!
نمیدونم فکر کنم درب و داغون گفتم :|
پاسخ:
آره درسته واقعا. معیارها خیلی متفاوته.
برای همین من در دریافت اینطور پیامها مستاصل میشم.