ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1917.

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ق.ظ

از زمانی که این لپ تاپ رو خریدیم

یه چلنج بزرگی با صفحه نمایشش داشتم

که از هزار نفر هم پرسیدم چطور مشکلش برطرف میشه

یا نمیدونستند

یا مثل خودم فراموش کرده بودند و هرچه گشتند تو گزینه های تصویر پیداش نکردند!

چهار سال به همین منوال گذشت

تا اینکه گل پسر اومد و یه دستی به سر و روی این لپ تاپ کشید،

مشکل حل شد!!

:|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
لوسی می

نظرات  (۸)

آخ آخ آخ از این حل شدن ها :))
پاسخ:
:))
من بهش میگم معجزه ی دستهای کوچک شفابخش :))
بازهم خدا حفظش کنه:)
پاسخ:
سلامت باشی همچنین کوچولوی شما :)
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۵۲ مامان محمدمهدی
دمش گرم
از راه دور واسش بوس میفرستم
پاسخ:
سلامت باشی.
شما هم دخملتو از طرف ما ببوس :*

آقای مهندس کوچک:)

پاسخ:
:))
البته خیلی اتفاقی بود دیگه!
من که هنوز نفهمیدم از کجا درست شد! :)
عاشق پسراتم من :)
خیلی باحال و خوبن :)
پاسخ:
:))
مرسی عزیزم لطف داری. :*
افرین به گل پسر 
واقعا خوشحال کننده که مشکلت حل بشه اونم درکمال ناباوری :))
پاسخ:
آره واقعا. :)
خوب پس شغل آینده گل پسر هم از همین الان مشخص شد 
سلام ما رو به آقای مهندس گل پسر برسونید 
:)
پاسخ:
:))

کلا انگار این ویژگی بچه های امروزیه
پاسخ:
:))
شاید! :)