ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1920.

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ

امروز مستر رو به اولین برگر لوسی ساز دعوت کردم.

انصافاً چشم نزنم خودمو عییییییییین برگرهای بیرون شده بود..

:)




+هردو راضی بودیم الحمدلله.

با گوشی عکس گرفتم وگرنه عکسشم براتون میذاشتم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۶
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۶ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۱۲ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
خب از گوشی به سیستم انتقال دهید :)
ما هم فیض ببریم. 
:))
پاسخ:
باشه.اگر سرعت نت همکاری کنه ارسالش میکنم.
حالا که عکسش رو میذاری قربون دستت دستور پخت و فوت و فن کوزه گری ت رو هم زمینه کن بانو :)
پاسخ:
:))
خب من اولین بارم بود! فوت و فنی نداشتم. تو نت سرچ کردم طریقه ی پخت همبرگر اومد.
بقیه ش رو هم که خودم از تجربه ی فست فودهای بیرون ادامه دادم..
بین خودمون بمونه که من کلی از موادش رو هم نداشتم! حالا فک کن چی به خورد مستر دادم! :))
به به نوش جونتون ما هم امشب یه کیکی درست کردیم بسی عالی تر از همیشه (:
به قول همسرم خودم تعریف نکنم کی تعریف کنه؟ D:
پاسخ:
بعله! یادمه که شما چقدر کدبانو بودی ماشالله :)
دستورشو بگو اگر اینقدر عالی بوده لطفا :)
من خیلی اهل کیکم.. خیلی :)
:)))))
خیلی کیف میده واقعا از این کارا :)
منم نون شیرمال درست کردم (آیکون ذوق)!!!! کل خانواده عاشقش شدن :)
پاسخ:
آره خیلی کیف میده.
آفرین :) البته از شیرینی هات معلوم بود که هنرمندی :)
از ما بعیده :دی
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۵۶ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
پس کو عکس :|
پاسخ:
نت همکاری نمیکنه! :|
همکاری که کرد خبر میدم!  :)
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۰۰ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
چشم. 
پاسخ:
بابت چی؟
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۶:۲۳ مامان محمدمهدی
به به دوست کدبانو:)
پاسخ:
قربون شما :*