ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1923.

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۰۹ ب.ظ

شب آرزوهای خود را چگونه گذراندید؟

با یک بالای منبر روی نیم ساعته برای مستر

و فهمیدن اینکه چقدر عقبیییم از دنیااااااااااااااا!!




+ترسم بروم عالم جان نادیده...

+شب خوبی بود..

اعیذهما بالله و ذریتهما من الشیطان الرجیم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۴۰ سید احمد حسینی
جالب بود
پاسخ:
:|
ازنظر من تو همسر و مادر خوبی برای این خانواده هستی
با آینده ای روشن برای این خانواده بدون اغراق میگم.
پاسخ:
واااااااااای خدای من :)
شما همیشه به من لطف داشتی و من ازت ممنونم :)
ولی یه نکته ای هست اونم اینکه شما جنبه های خاصی از شخصیت منو می بینی،
هرچند که من اینجا سعی میکنم همه ی خودم باشم اما چیزی که میخونی و از من تصور میکنی خیلی شاید با واقعیتِ من فرق کنه.. که میکنه..

ولی اگر من همه ی اندیشه هام رو میتونستم به کار ببرم و اینقدر ضعیف النفس نبودم، آره شاید واقعا موجود دوست داشتنی ای از آب درمیومدم! :دی
این کامنت پر از انرژی مثبت بود. ممنونم ازت.
درسته نوشته هات کل جنبه وجودیتو بیان نمیکنه
اما بازم ازنظرمن این چیزا خیلییییی هست
من هیچ وقت تا چیزی موردپسندم نشه ازش نمینویسم.
پاسخ:
مرسی عزیزم. شما همیشه به من لطف داشتی :*
ان شالله خوووب باشیم همه مون..
برام دعا کن.