ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1925.

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸ ب.ظ

کاش میدونستی

که شکستنِ زن،

نه فقط روی خود اون زن،

که روی همه ی یک خانواده تاثیر منفی میذاره..




+میخواستم پی نوشت کنم: و ایضاً شکستن یک مرد!

اما دیدم یک مرد، اگر واقعا مرد باشد هرگز نمی شکنه..

نظرتون چیه؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۸
لوسی می

نظرات  (۵)

واقعا...
زن ها محور اصلی خونه وخانواده هستن...
پاسخ:
یه پی نوشت اضافه کردم.
نظرت چیه؟
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۹ مامان محمدمهدی
سوال سختیه
ولی
من با چشم خودم یکبار شکسته شدن یک مرد اتفاقا خیلی مرد رو توسط همسر و دخترانش دیدم
و دیگه این مرد نتونست بلند شه(از مسولین مملکتی بود ولی بهمین واسطه خانه نشین شد.هنوز ابهت داره برای من ولی وقتی شکستنش دیگه سرپا نشد:()
ولی نمیدونم میشه تعمیمش داد یانه؟
پاسخ:
عجب..
به نظر خودمم سوال سختیه! :|
کی بود حالا؟ :دی
شکستن این جا منظور همون جسم بی روح شدن میشه دیگه؟
همون مرده ی متحرک؟
اگه خود زن خونه عامل شکسته شدن مرد نشده باشه به نظر من میتونه بند بزنتش!!
یعنی دیدم که میگم اما مطمئن نیستم
و برعکس هم
اما زن ها معمولا یا توسط یه زن دیگه شکسته میشن یا توسط همسر خودشون
کسی که خودش عامل شکسته شدن باشه به نظر سخت میتونه بند بزنه
 بهتره بسپاره به یکی دیگه!
:)
پاسخ:
چقدر خوب گفتی. آره برداشتها از معنی شکسته شدن متفاوته و من باز از این موضوع غفلت کردم.
نمیدونم شکستن رو چی معنی میکنم..
حسم این شد که مردها نباید هرگز بشکنند، باید استوار باشند..
مردی که از زنش بشکنه بیشتر هویت زنانه از خودش نشون داده! نه؟
مرد قراره تکیه گاه خونه باشه، و اگر اجازه بده بشکننش، و بعد عواقب ناشی از شکسته شدن مثل همون مرده ی متحرک شدن رو هم بخواد تحمل کنه،
به نظر زندگی فاجعه ای از آب دربیاد.
نمیدونم..خودم به شدت باید روش فکر کنم..
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۲ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
مرد هم میشکنه....
پاسخ:
مرررررررررررد؟
یا مرد؟!
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۲ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
مَرد....
پاسخ:
آره خب! منم در حد مردش رو قبول دارم، میشکنه.