ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1926.

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ب.ظ

امروز میخوام با یکی از بزرگترین چالشهای آشپزیم مواجه بشم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۸
لوسی می

نظرات  (۳)

ما رو هم مواجه کن بانو :)
پاسخ:
حتما! اگر موفقیت آمیز باشه با کلی بوق و کرنا و سرور و اینا میام میگم!
اگرم شکست بخورم که بازم میام میگم دیگه! ولی بوق و سرور نداره! :دی
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۴ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
هنوز عکس برگر ها رو به ما بدهکارید:))

عکس این هم ایضا:)
پاسخ:
اتفاقا اینو از این بابت نوشتم که اگر اوکی شد و چالش موفقیت آمیزی بود با برگرها همزمان عکسشو بذارم.
هرچند من واقعا اهل ریا نیستم!

جذاب شد:))

منتظر شنیدن موضوع چالش برانگیز و نتیجه ش هستیم:)

پاسخ:
هعی دلا جاااان!
ضایع شد! باز هم شکست خوردم.
البته اینبار تقصیر من نبود واقعا.. :(