ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1927.

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ب.ظ

پریروز گل پسر موفق شد برای اولین بار از پله ی آشپزخونه بالا بره.

و امروز دو تا پله رو متوالیا بالا رفت.

:)



+بذارید بچه هاتون پله ها رو تجربه کنن :)

پله چیز خوبی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۸
لوسی می

نظرات  (۷)

ای جانم :)
به زودی کار به مبل و کابینت و پنجره میکشه ان شاالله
اونوقت باید بدوی دنبالش :))
پاسخ:
آرهههه. از مبل که هنوز بالا نمیره، اما دستشو میگیره و می ایسته.
امروز تا چشم گردوندم دیدم از پله رفته بالا و رفته تو دستشویی! :|
یاد پسرک افتادم.. چقدر روزها سریع میگذره...
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۳ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
آشپزخونه نباید پله داشته باشه :|
پاسخ:
اگر داشت چه بکنیم؟!
البته آشپزخونه ی ما پله نداره.
پریروز از پله ی آشپزخونه ی مامانم رفت بالا :)
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۵ مامان محمدمهدی
تبریک تبریک:))))))
پاسخ:
:))
سلامت باشی :)
:) 

پاسخ:
:)
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۳۳ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
+ ما که بچه نداریم، که بخواهیم بذاریم تجربه بکنه :)
پاسخ:
:)
ان شالله به وقتش.
چهار دست و پا یا خوده راه رفتن؟
پاسخ:
نه بابا! چهار دست و پا!
بچه م هنوز هشت ماهش هم نیست! :|
:-*
پاسخ:
:*
ممنون از مهربونیت:*