ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1928.

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ب.ظ

اگر یک وقتی دنیا پر از معروف شود

و خیر جهان را بگیرد

همه ی خوبها خوشحال می شوند

یا از اینکه انحصار خودشان را از دست داده اند

و چیزی برای اندازه گیری برتری خودشان ندارند

غمگین خواهند شد؟؟!

گاهی فکرهای عجیبی میکنم..



+خانم مرشدزاده.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۸
لوسی می

نظرات  (۲)

تازه اونوقت هست که وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ در حد اعلاش رخ نشون میده و دیگه بحث خوب و بد مطرح نیست بلکه همه میخوان خوبتر باشند
پاسخ:
آفریـــــــــــــــــــــــــن! یه چیزی گفتی که کم آوردم ها!
البته نکته ی این جمله دکون دستگاه باز کردن خوبها، با خوب بودنهاشون بود.. دکون دستگاه دنیوی و اخروی و حب نفس شدیدی که بعضی از ماها حتی در پسِ دینداریهامون داریم.
اما جمله ت بی نهایت قشنگ بود. آفرین :*
خوب اگه تو خوب بودنش خالص نباشه از انحصار دراومدن میرنجونتش
اگه برای خدا باشه چرا باید برنجِ یه جورایی رسیده به هدف
:)

پاسخ:
دقیقا.