ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1933.

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ب.ظ

طوری مادری و همسری و فرزندی کن

که خدا را خوشنود کند..




+هرچی پی نوشت ضمیمه ی این جمله کنم کمه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۸
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۹ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
کاش فرزندی هم داشت :|
پاسخ:
بله..
البته وقتی میخواستم بنویسم فقط برای مادری بود،
بعد دیدم همسری هم هست..
الان می بینم حق با شماست فرزندی هم جا داشت اضافه بشه..
و همه ی روابط دوطرفه!
ولی مادری یه مدل خاصی داره که مثل فرزندی کردن نیست!
هرچند که چرا! گاهی فرزندی کردن مدلش به همون خاص بودن مادری کردن میشه..
اضافه میکنم به پست..

+دارم ذیل کامنت شما، بلند بلند فکر میکنم..
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۰۶ سید احمد حسینی
ایمانوئل کانت در قرن هجدهم گفت: طوری رفتار کنید که بتوانید آن را به عنوان یک قانون به دیگران بقبولانید!
و امام حسن فرمود: برای دیگران آن را بپسند که برای خود می پسندی...
راز زندگی همین است عزیز من.
طوری باش که دوست داری با تو باشند، خواه پدر باشی، پسر باشی، مادر باشی، دختر، یا هرچه در هر کجا و با هر عنوانی که می خواهی باشی.
سعدی سخن گفت:
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت با دشمنان مدارا...
آنچنان که می پسندی دشمنت با تو مدارا کند هنگامی که ضعیف هستی، و آنچنان که می خواهی دوستانت با تو مروّت کنند در وقت لزوم...
پاسخ:
خیلی ممنونم از این همه جمله ی عبرت آموز که با ما به اشتراک گذاشتید :)

ان شاالله هم برای شما هم خودم هم دیگران:)

لبخند زدم به بلند بلند فکرکردنت:))) ای جانم خیلی وقت ها این حرکتو می زنی لوسی می نازنینم:))

پاسخ:
ان شالله برای همه.
:))
آره معمولا بلندبلند فکر میکنم! :)) مخصوصا اگر جایی برای نوشتن وجود داشته باشه.. :)

والا ما هم میخوایم همچین کارایی کنیم، 

ولی فقط فرزندی کردن تا حالا قسمتمون شده :)))) 

پاسخ:
:)
ان شالله به زودی و در بهترین زمان ممکن.
از الان خدا دوست رفتار کردن رو تمرین کنین که وقتی بیفتین تو گود سخته! سخخخخخت!
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۳۷ مامان محمدمهدی
اهی رو هروقت از آب بگیری تازه ست
خطاب این ضرب المثل خودمم بعد خوندن پستت و جهت دلداری به خودم:(
پاسخ:
بازم خوبه :)