ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1939.

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ب.ظ

این چالشی که گفتم

چالش فرم دهی خامه بود

که با شکست مواجه شد!

:(



+البته من مقصر نبودم، هزار عامل بود که نشد صددرصد طبق دستور عمل کنم!

+طبق قولی که قبلا داده بودم، این برگر و این یکی رو ببینید.

دوست داشتم این چالش هم موفقیت آمیز باشه که یه پست پرغرور تقدیم کنم که نشد دیگه! :|

ببخشید که عکسها هم اصلا هنری نیست! وسط خوردنها یهو یادم اومد که عکس نگرفتم! هههه ههه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۴)

گشنم شد!!؛)
پاسخ:
آآآآخ! ببخشید تو رو خدا.
اصلا ملاحظه ی این چیزا رو نکرده بودم! :(
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۲۸ سید احمد حسینی
خب همین شجاعت در بیان واقعیت خیلی قابل تحسینه
پاسخ:
:))
خب واقعا کار سختیه! :(
شکست شروع پیروزیست!
پاسخ:
متشکرم.
اصولا شکست معنای خاصی نداره.
خامه ی من فرم نگرفت! همین! :)
برای منم تا حالا عملیات خامه فرم گرفته موفقیت آمیز نبوده :/
بهترین راهکار خریدن خامه فرم گرفته آماده از قنادیه :)
البته دستور شف طیبه رو امتحان نکردم، شف طیبه دستوراش حرف نداره
پاسخ:
من دومین بارم بود که تجربه کردم ولی هیچوقت مو به مو نشده انجامش بدم.
من از دستور شف طیبه استفاده کردم
ولی مشکلش اینه که شف طیبه میگه اول خامه آب میشه بعد 20 دقیقه که هم بزنی، کم کم فرم میگیره
مال من از همون اول مثل مدل فرم گرفته ها بود در حدی که من 5 مین هم همش نزده بودم! بعد گفتم حتما این اشتباهه ادامه دادددددم تا اینکه آب آب شد!
حالا یه بار دیگه باید امتحان کنم که مستر هم باشه و بچه ها رو نگه داره!
چون من هی مجبور شدم وسطش قطع و وصل کنم، شایدبه همین دلیل هم آب شد. :(
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۵۷ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
چهقدر تاریک بود :))

اون صورتی ها چی بود وسط ساندویچ؟!
پاسخ:
تاریکش کردم که شلوغی اطرافش دیده نشه :)
اون ساندویچ مخصوص مستر بود که بنا به سفارش خودش یه لایه کالباس هم داشت..
اوممم من یک بار تجربه چیز برگر اصل و خانگی رو به واسطه یکی از آشنایان داشتم که واقعا محشر بود! عکسا رو دیدم یادش افتادم ! خدا قوت :)
پاسخ:
سلامت باشی.
کاش دستورتونو بگین.
مال منم خیلی خوب شده بود ما خیلی دوست میداشتیم. ولی خب از تجربیات محشرگونه ی بقیه هم استقبال میکنم :)
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۵۰ بابا لنگ دراز
:|
پاسخ:
؟
:|
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۵۸ مامان محمدمهدی
ناامید نشو و دوباره امتحان کن
تو میتونی
به ی پست پر غرور فکر کن و بعد بسم الله بگو...:))
پاسخ:
مشکلم این خامه هاییه که بعدش نمیدونم چه کارش کنم! :(
چون کسی هم حاضر نمیشه بخوره و من واقعا یه جور بدی میشم.
مرسی از روحیه دهیت. آرههه حتما دوباره امتحان میکنم. :)
آآآآ چه خوشمزه به نظر میاد :))
نوش جان
پاسخ:
:)
جای شما خالی.
من تاحالا امتحانش نکردم، دستورهایی که خامه فرم گرفته داره رو کلا نادیده میگیرم:دی
البته به قول تو بخای درست کنی تا دستت بیاد، بعدش نمیدونی چ کارش کنی

دستور اون برگرت رو هم بده لطفا، گرچه فست فودها تو خونه ما ممنوعه، ولی مطمئنا خونه گیش متفاوته:)
پاسخ:
خب نمیشه نادیده بگیرم. میخوامشون :)
آره دیگه مشکلش همینه.
باشه برات میذارم. البته من نصف موادش رو هم نداشتما! :))
برگرها نوش جانتون
خامه فرم گرفته کجاش با شکست مواجه شد؟
خودتون خواستین خامه درست کنید؟
پاسخ:
قربونت.
فرم نگرفت دیگه. آبکی شد.
نه خامه صبحانه رو میخواستم مثل خامه های قنادی فرم بدم و تزیین کیک انجام بدم.
اهان خامه صبحانه
من که برای تزیین خامه اماده از قنادی میخرم :))
پاسخ:
خب من برام مهمه که خامه ش هم مال خودم باشه.
خصوصی نوشته رو متوجه نشدم اشکالش کجاست!
منم طرز تهیه داشتم اما خب دیگه حوصله دردسر نداشتم که از خامه صبحانه برم تهیه کنم و خامه قنادی دردسرش کمتره
خصوصی هم آب مایه حیات منظورم بود 
پاسخ:
خب دردسرش کمتره اما دیگه نمیتونی بگی کیکش کار خودمه!
من رو این موضوع خیلی تعصب دارم!
مثلا کلا از پودر کیک استفاده نمیکنم چون انحصاری بودن ساخت کیکم رو از بین می بره!
دوست دارم یه روزی یه کیک تولد درست کنم از صفر تا صدش مال خودم باشه :)
خب اگه بخوایم انحصاری صددرصد درنظر بگیریم اینطوری باید گندم هارو هم خودمون اسیاب کنیم یا برای خامه باید خودمون از صفر بیایم از شیر خامه درست کنیم
اینچیزا سلیقه ای و شخصی هست
وقتی خامه اماده وجود داره چرا زحمت اضافه بکشم
عوضش میتونم اون زحمت رو در دیزاین بهتر کیک خرج کنم
منم بدون پودر کیک درست میکنم منتها با خامه اماده
شااااید یروز طرز تهیه خامه رو هم خودم امتحان کردم
وقتی دیدی اینروزا زیاد میام کامنت میدم بدون از درس فاصله گرفتم :’( 
پاسخ:
:|

برگرد به درس و مشقت دخترم :)