ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1946.

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۱ ب.ظ

الحمدلله که

هرکس، 

حتی دورترین دوستان هم

وقتی به کمک نیاز دارند،

به یاد تو و سخاوتت می افتند..



+اعتراف میکنم که زمانی این موضوع برام آزاردهنده بود..

و خداروشکر که با ناشکری های من این توفیقات رو از ما سلب نکرد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۰
لوسی می

نظرات  (۵)

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۱۷ خانم الفــــ
چقدر دلم میخواست اینطوری بودم....

پاسخ:
ظرفیت زیادی میخواد. من این ظرفیتو ندارم!
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۴۲ سید احمد حسینی
سلام، خوبه که موضع پناه اضطراری دیگران باشید. خداوند هرکس را دوست داشته باشد گره مردم را با دست او باز می کند. سخت اما شیرین و خوش عاقبت...
پاسخ:
سلام. بله خوبه الحمدلله مستر ما توفیقش رو داره.
و من فکر میکنم کم کم دارم ظرفتیش رو پیدا میکنم. قبلا که اصلا نداشتم این ظرفیت رو.
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۲۱ سید احمد حسینی
راستی، دختر منم آبان 91 به دنیا آمد...
پاسخ:
عجب :) پس با پسرک من همسن هستن :)
خدا حفظشون کنه.
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۲۶ مامان محمدمهدی
چه خوب
خدا خیرشون بده
پاسخ:
ممنون از لطفت
خدا دردو آفرید که انسان فراموشش نکنه! :)
پاسخ:
متوجه نشدم منظورتو! کدوم درد منظورت بود؟
اما گاهی آدمیزاد همه چیزو فراموش میکنه حتی درد!