ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1950.

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

وقتی که تازه عروس بودم و به این خونه اومدیم

قرآن رو باز کردم که برای تمام لحظه های زندگیم در این خونه

به من چیزی بگه.

همه چیزهایی رو که برای یک زندگی خوب لازمه بهم گفت،

اما من خیلی وقتها فراموش کردم..

من فراموش کردم که خداوند رو کفیل خودمون قرار دادیم،

و همه چیزمون رو به او محول کردیم..




+گفت:

إِنَّ اللَّـهَ یَأْمُرُ‌ بِالْعَدْلِ وَ الْإِحْسَانِ وَإِیتَاءِ ذِی الْقُرْ‌بَىٰ

وَیَنْهَىٰ عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنکَرِ‌ وَالْبَغْیِ

یَعِظُکُمْ لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُ‌ونَ

وَأَوْفُوا بِعَهْدِ اللَّـهِ إِذَا عَاهَدتُّمْ

وَلَا تَنقُضُوا الْأَیْمَانَ بَعْدَ تَوْکِیدِهَا

وَقَدْ جَعَلْتُمُ اللَّـهَ عَلَیْکُمْ کَفِیلًا

إِنَّ اللَّـهَ یَعْلَمُ مَا تَفْعَلُونَ...(90 و91 سوره ی نحل)

+گاهی فکر میکنم کاش اونقدری اینجا بمونیم تا اینکه من بتونم به این آیات بیشتر عمل کنم!

و مثل همیشه شرمنده ی قرآن نشم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱
لوسی می

نظرات  (۲)

۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۵۰ مامان محمدمهدی
واسه خودت زن خدایی ای بودیا:))
پاسخ:
:)
تازه کجاشو دیدی! :))
به عنوان تازه عروس چه هدیه قشنگی از خدا گرفته بودی :)
پاسخ:
:)
ان شالله روزی شما.
ممنونم از کامنتت.:)