ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1951.

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ق.ظ

این روزها برنامه های دیگه ای رو به روزانه هامون اضافه کردم،

صبح که بیدار میشیم،

تا بساط صبحانه مهیا بشه

دعای عهد رو بذارم تا صداش تو خونه بپیچه،

و بعد از اون استماع قرآن داشته باشیم

به مدت نیم ساعت..



+میخوام موسیقی متن زندگی بچه هام این چیزها باشه...

+وقتی پسرک کوچک بود، در بدترین شرایط گریه و حالات هم که بود

دعای عهد رو که میذاشتم آروم میگرفت..

چقدر دور شدیم از اون روزها..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۵۷ خانم الفــــ
به...چه تصمیم خوبی...تقبل الله خانم جان
پاسخ:
متشکرم. از صدقه سر آشنایی با وب شما دوباره به روزهای اوجم برمیگردم! قول میدم :)

چه عالی:)

مامانم کوچیک که بودیم مدت ها دعای عهد صبح زود شبکه سه رو می زاشت و باش می خوند. این روزا هم از بس هرکی یه سازی می زنه و یه موقع می خوابه و بیدار می شه معمولا خودش که مشغول صبحانه ست تو آشپزخونه از حفظ می خونه.

پاسخ:
آره خوندنش که ان شالله خودم توفیق داشته باشم میخونم.
من از صدقه سر دبیرستانم که هر هفته این دعا رو میذاشتن و سر صف میخوندیم حفظش کردم.
اما منظورم پخش صداش تو خونه برای بچه ها بود.
خدا حفظ کنه مامان گلت رو و توفیقاتشون رو روز افزون کنه.

بله دیگه منظور منم همون بود:) زمانی با صدای دعای عهد آقای فرهمند صبحمون آغاز می شد حالا با صدای دعای عهد خود مامان جان که با آهنگ مخصوص خودش می خونه:) البته من که دیگه معدود روزهایی دارم توفیقش رو:))

ممنون مامان گل پسر و پسرک رو هم:)

پاسخ:
چقدر خوبه که آدم آهنگ مخصوص به خودش داشته باشه. من با آهنگ آقای فرهمند حفظ کردم و آهنگ دیگه ای نمیتونم روش بذارم! :|
سلامت باشی..
توفیقات شما هم روز افزون باشه الهی.
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۴ خانم الفــــ
نفرمایید بانو.در حضور شما درس پس میدیم..صرفا یاداوری نکاتی ست که اول برای خودم تذکره.و گرنه همه ی بزرگواران واقفند بهش.

با دعای شما ان شاءالله ما هم عمل کنیم..
پاسخ:
تذکر اسمش روشه دیگه.. با زبان عجمی ما انگار معنیش میشه یادآوری!
شاید خیلی چیزها رو بدونیم، و میدونیم، ولی دانستن کافی نیست..
که آیت الله بهجت می فرمایند کسی که به چیزهایی که میداند عمل کند،
خداوند چیزهایی که نمیداند را به او خواهد آموخت!
مشکل همه ی ما عمل نکردن به همین دونسته هاست..
برای هم دعا کنیم :)
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۶ مامان محمدمهدی
موافقم
با جمله آخرت
پاسخ:
:)
آخی یادش بخیر تو خوابگاه صبح ها با صدای دعای عهد و دعای فرج بیدار میشدیم
پاسخ:
:)
ان شالله دوباره :)