ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1986.

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۲۷ ب.ظ

امروز مستر قبل از رفتن در رو قفل کرد1

و پسرک که دید در قفله بدون هیچ جر و بحث و منازعه ای

تمام روز پیش من موند!

وای خدا باورم نمیشه..

دارم از خستگی بیهوش میشم

اما بی نهایت خوشحالم!

شکر.

:)



1. چون سه چهار روز پیش سر گردوندم دیدم بچه ها نیستن و در بازه!

و بعد مشاهده نمودم که پسرک گل پسر رو بغل کرده و تا بالای پله ها برده! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۸
لوسی می

نظرات  (۲)

۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۲۹ مامان محمدمهدی
وای چه کار خطرناکی!!وحشت کردم
خوب کردن درو قفل کردن
پاسخ:
آرهههه خیلی! بعد فکر کن من با لباس تو خونه صحنه رو دیدم
و همون لحظه صدای در بیرون اومد و یکی اومد تو
من مونده بودم برم بگیرمش برم چادر سرم کنم چه کار کنم آخه!
:|
وای :-o
از یه نظر خوب شد این جوری ، یه روش جدید کشف شد برای موندن پسرک :)

پاسخ:
:)
آره. البته این روشها همه ش موقتیه! منم قصد ندارم به پسرک فشار بیارم.
تا ما از اینجا نریم هیچ چیز عوض نمیشه.
اتفاقا همین دیروز این جریانات رو با مشاوری در میون گذاشتم و گفت همه ش ناشی از همسایگیه.