ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2017.

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۱۹ ب.ظ

نمیدونم چرا اصلا خوشحال نیستم.

و البته بیشتر تعجب میکنم از مستر

که با این همه کاهش قیمت و ضرری که کرده

راضیه!



+احتمالا قصدش من و راحتی منه.

اما من خیلی دارم خودخوری میکنم که وقتی اومد هیچی نگم!!

بذار یه کم برای شما غر بزنم و خالی کنم خودمو که بتونم به روی مستر نیارم،

که خونه ی ما رو به قیمت خونه ی ده متر کمتر فروخته.

:(

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۳
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۲۱ چشم به راهم ...
ان شاالله خیره
مثبت فک کنید
پاسخ:
ان شالله.
آره دیگه الان خشمم خوابید! :)
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۱۹ مامان محمدمهدی
ان شاءالله بهتر از قبلیه نصیبتون شه
پاسخ:
الهی آمین. ممنونم ازت.