ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2020.

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ق.ظ

از تک تک ساعات ماه رجب

برای جلب توجه خدا استفاده کنید.




+رهبرِ جانم.

+چون فرصت از دست رفته و الان اواخر ماهه؛

پس مجبوریم این توصیه ی استثنایی رو

به کل زندگیمون تعمیم بدیم :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۵
لوسی می

نظرات  (۴)

رهبرِ جانم! :*
پاسخ:
:)
و ناگهان چه زود دیر می شود :(
پاسخ:
بعله! حالا شما ماهی رو از آب بگیر. اشکالی نداره :)
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۳۲ مامان محمدمهدی
سلام
عیدت مبارک:*
پاسخ:
:)
سلام :)
متشکرم.
عید شما هم مبارک باشه الهی :)
سلام
التماس دعا شاید فقط سه ساعت مونده تا شروع .
پاسخ:
سلام :)
پیامت رو به موقع دیدم :)
حتما برات دعا میکنم امیدوارم موفق باشی :)