ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2031.

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۲۱ ب.ظ

امروز برای اولین بار

گل پسر به بغل

و با وسایل حمل و نقل عمومی

رفتم یه جای دور.

:)



+وقتی رگ مادرانه م متورم میشه..

+گل پسر ماه بود، ماه!

+و قدر جلابیبم رو بیشتر دونستم!

+و الان با دست چپی بالکل افلیج در خونه می چرخم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
لوسی می

نظرات  (۱۰)

:-)
پاسخ:
:)
چه جالب، مگه چپ دستی؟ من اصولا دست راستم فلج میشد! الان دیگه پاهام فلج میشه، از بس پایه پیاده رویه!
دقیقا! به نظرم این نوع چادرها در دو موقعیت محشرن: بچه داری و مسافرت
من حتی سرکار هم نمیپوشم، ولی با بچه که میرم بیرون، یا زمان دانشجویی که باید چمدون جابه جا میکردم، عالی بود و هست
پاسخ:
من که چپ دست هستم اما فقط برای نوشتن! برای بچه بغل کردن بچه رو روی دست چپ میذارم تا با دست راست بتونم به کارهای دیگه برسم دیگه!
:))
آرههههه! منم خیلی موافقم.
منم هیچوقت تو دانشگاه و امثالهم استفاده نمیکنم اما واقعا چیز خوبیه و حجابش مخصوصا برای بچه داری کامل تره. خیلی کامل تره.
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۴۵ مامان محمدمهدی
سالهاست که دلم میخواد ی جلابیب بخرم اما نمیدونم چرا قسمت نمیشه.اصلا هر بار که میرم چادر فروشی یادم میره ازش بخرم و مدل دیگه ای رو میخرم.دوباره اسمش اومد و ...
پاسخ:
جلابیب خریدن من یه توفیق خیلی اجباری بود!
من به سفر رفته بودم و چون همیشه تو جاده های طولانی چادر رنگی سرم میکنم(چون سبکه، گرما رو جذب نمیکنه و چروک هم نمیشه) چادر مشکیم رو گذاشتم تو کیف دستی که با خودم ببرم، وقتی به مقصد رسیدیم دیدم که با خودم نیووردمش! :|
هیچی دیگه با چادر رنگی رفتم خونه ی یکی از اقوام مستر ازش یه چادر مشکی قرض گرفتم و رفتم جلابیب خریدم ( برای اینکه دوخته باشه) و چادرش رو پس دادم! ههههه! وگرنه من تا قبلش جز این چادرهای معمولی هیچی استفاده نمیکردم.
بعدم که پسرک بود انقدر برای حمل پسرک راحت بودم که معتادش شدم. هرچند که کلا برای خرید هم جلابیب میپوشیدم که خیلی محجب و راحته. من که عاشقانه دوستش داشتم.
اما در اثر یک حماقت عجیب و غیرقابل باور از جانب خودم جلابیبم پاره شد! :| با اینکه پارگیش خیلی کمه و کوچکه اما دیگه نمیشه استفاده کنم.
ولی میخوام دوباره بخرم. البته جلابیب ایرادش اینه که به طرز اغراق آمیزی آدم رو چاق نشون میده!!
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۲۵ مامان محمدمهدی
عه چه جالب
چادر رنگی منظورمه
نههههههههه؟ وای حالا میگی چیکار کنم؟:((
:))))))
پاسخ:
:)
لوس! :))
خسته نباشید 
پاسخ:
سلامت باشین :)
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۱۱ مامان محمدمهدی
عه پس میگم چرا قسمتم نمیشه یکی ازش بخرم
فکرشو بکن من با این هیکل جلابیب هم بپوشم با این توصیفی که کردی:))
پاسخ:
:))))
مگه چطوری هستی شما؟
من سایزم 38 ه! یه بار رفتم یه دامن بخرم، گفتم سایز من دارین؟ گفت اومممم سایز 44؟ بله داریم!!!
گفتم 44 چیه خانم؟؟!!! من 38م! تازه 36 هم بدی خوبه! (آیکون خشم و تعجب!)
بعد ترکیده کوتاه نیومد! میگفت نه بابا! شما 42 رو حداقل دارین! :|
هیچی دیگه دستمو گذاشتم دور کمرم گفتم ببین! 38 ه! :))))
کلی کپ کرد گفت آرهههه! چقدر با این چادر چاق دیده میشین! :|
چند نفر دیگه هم بهم گفتن که با جلالیب حسابی چاق دیده میشی!
یکی از اقوام هم با اینکه بچه داره و خیلی نیازمنده اما به همین علت که منو توش چاق می بینه نمیخره! :|
ولی به نظر من اینقدرها مهم نیست! مهم راحتیه.
اونایی هم که باید بدونن میدونن که من چاق نیستم! خخخخ!
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۰ مامان محمدمهدی
خب من همینطوری 46 ام .فکرشو بکن با جلابیب ده تا بره روش:))
چه کمی؟ تو تصوراتم اینطوری نبودی:))
آره درسته که مهم راحتیه ولی خب لازمه که آدم یکم هم از ظاهر خودش بدش نگیره.اعتماد به نفس آدم بالا پایین میشه اینطوری وقتی حس کنه دیگران خیلی چاق میبیننش و حس میکنن این چلاقی ناشی ازر عدم کنترل نفسش در مورد شکمه و...
چی گفتم خودت بفهم:))
پاسخ:
نه بابا! بی خیاااال! شما هم تو تصورات من اینطور نبودی! دارم فکر میکنم که چقدر خوبه که همسرت اهل غذاهای فست فودی و لوکس و ناسالم نیست وگرنه همینطور میرفتی بالا! :) من با این وضعیت خورد و خوراکی مستر خوب خودمو نگه داشتم! :))
تصورت چی بود از من؟ تصورت به تصور من از شما در! :))
آره دیگه همون بهتر که نخری. بی خیال! :)
:))
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۱۲ مامان محمدمهدی
که یکی شبیه خودمی؛ دور از جونت :))
البته چون قدم  به نسبت بلنده خیلی به ذوق نمیزنه،حالا خیلی تصوراتتو ازم خراب نکن:)
پاسخ:
:)) دور از جون رو خوب اومدی :)))))
نه من قدم نرماله وزنم هم نرماله الحمدلله.
قد بلند نیستم.
آره خب هیکل و جثه قد و وزنش با هم حساب میشه دیگه.. :)
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۳:۰۶ سرباز جامانده
آخر تابستون رفتم چادر بخرم.حتی پرو هم کردم ولی خیلی کیپ بود و خب من نهایت پر بودن دستم یه کیف ویکی دوتا پلاستیکه و خب دانشجویی خریدم که اونم یک ماه بعدش بااتو سوخت:-/ و خب الان میفهمم چقدر از چادره ساده خوشم میاد
پاسخ:
سلام.
بله معمولا چادرهای مدل جدید خیلی کیپ و تنگن بیشتر مانتو هستن تا چادر! مخصوصا چادر ملی و دانشجویی.اما جلابیب اصلا اینطور نیست.
من هرجا رفتم تقریبا همه ی چادری ها نوع چادرم رو می پرسیدند چون کاملا محجب و چادرگونه ست.
بله اگر آدم بتونه چادر ساده رو کنترل کنه از همه ش بهتره به نظر منم. اولویت منم چادر ساده ست. اما با بچه نمیشه واقعا :(
از اسمتون فکر کردم آقا هستین :)
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۵۶ سرباز جامانده
ن منظورم خیلی بسته بودنش بود. :-D اکثرااین فکرو میکنن
پاسخ:
آها! آره دیگه کلا بسته ست و همین حجابش رو با  بغل کردن بچه کامل میکنه دیگه.
چون چادر ساده رو خودت باید جمع و جور کنی این دیگه فی نفسه جمعه! :دی
:)