ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2042.

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ب.ظ

وَ اللَّهُ یَعلَمُ مُتَقَلَّبَکُم وَ مَثواکُم..



+آیه ی 19 سوره ی محمد_صلوات الله علیه


+توضیح نوشت: این روزها چند تا پست رمزی خواهم گذاشت

فقط برای ثبت لحظات، در جریانِ کارمون.

که ان شالله به زودی به محض نتیجه گرفتن، فک رمز میکنم! :)

دعا کنید برامون که تقدیر خیر برامون رقم بخوره.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۴)

آفریییییییییییییییییین بر این خواننده، اصلا خواننده وبلاگ به اینننننننننننننن میگن: برمودای خیال:))))
پاسخ:
:)
بله واقعا. یک خواننده ی واقعی اهل مذاکره :)
فک رمز
اصطلاح کاربردی جدید :))
پاسخ:
:))
بعله! یه همچین آدم اصطلاح بسازی هستم من! :))
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۶ مامان محمدمهدی
آمین
پاسخ:
ممنونم دوستم :)
من به فک رمز شده ش رسیدم :)
پاسخ:
:)
به موقع :))