ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2043.

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ

کشتمش! :)

همین الان!

در شرایطی که گل پسر رو دارم میخوابونم؛

مگسی رو که سه روز بود رو اعصابم بود؛

ناک اوت کردم!

:)

و من از مگس متنفرممممم! :|



+نرخ حضور حشرات در زندگیم زیاد شده! نه؟! خخخ!

موافقین ۱ مخالفین ۲ ۹۵/۰۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۴)

:)))))))))به کامنتهاتون و بحثتون روی موضوعات حساس
بانو یه کم زیردیپلم تر بحث کنید که مغز ما هم بکشه:دی نه آیکون شیطان خندان

پاسخ:
:))

‎:(‎



پاسخ:
:(((
خیلی بد شد یعنی؟!

:)))
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۱ مامان محمدمهدی
با مک بس موافقم:زیر دیپلم خانوم زیر دیپلم
پاسخ:
:))
بابا اینا که خوب بود که! :))
بهت افتخار میکنم واقعا :|
پاسخ:
راضی به زحمتت نیستم! :دی