ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2044.

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ب.ظ

دیشب در حین خوندن حدیث کساء

از خودم در شگفت بودم

که چطور روزهایی که به شدت به التیام روحی نیاز داشتم

از این حدیث شریف غافل شده بودم؟!



+البته شگفتی نداره، این نتیجه ی روحی است که آلوده می شود.. :((

+از قرائت حدیث کساء غفلت نکنین.

در مواقع بحران در زندگی اساسی راه گشاست..

و پر از نور و رحمته..

خانواده رو جمع کنین با هم حدیث کساء بخونین

که پیامبر سوگند خورده اند که ما ذُکِرَ خَبرُنا هذا فی محفلٍ مِن محافِلِ اهلِ الارضِ

و فیهِ جمعٌ مِن شیعَتِنا و مُحِبینا الّا و نَزَلَت علیهِم الرحمةُ و حفَّت بهِم الملائکةُ، و استغفَرَت لَهُم الی أن یتَفَرَّقوا..

(که بر شما رحمت نازل می شود و فرشتگان تا زمانی که متفرق بشوید

بر شما درود و رحمت می فرستند و برایتان استغفار میکنند.)



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۳)

دعاها که همه قشنگن، ولی حدیث کساء رو من هم خیلی دوست میدارم، شاید چون با همین سواد اندک عربی هم میشه معنیش رو فهمید
پاسخ:
آره حدیث خوبیه.
من آخرشو دوست دارم که همه زیر عبا جمع میشن و جبرئیل میاد :)
اصولا به عشق آخرش میخونمش! :دی
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۲ مامان محمدمهدی
جالبه
پاسخ:
:)
امتحان کن.
درکت میکنم
یهو حال آدم رو کن فیکون میکنه
پاسخ:
آره واقعا