ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2045.

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ب.ظ

خوب بود روز میلاد حضرت ابوالفضل_علیه السلام

به نام روز برادر نام گذاری میشد..

:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۷)

هوووم آره.. :)
پاسخ:
مرسیییی از موافقتت :)
سلام
عیدتون مبارک
پیشنهاد بسیار خوبیست
من موافقم:)
پاسخ:
سلام. سلامت باشین عید شما هم مبارک.
چه خبرا خانوم؟ کم پیدایین :)
سلام
نظر درستیه
میتونیم خودمون این رسمو از حالا در خودمو ایجاد کنیم 
پاسخ:
:)
آرههه من تصمیم دارم برای بچه ها حتما اجرا کنم.
برای برادرم باشه وقتی ازدواج کرد! خخخخ!
بله خوب بود
پاسخ:
:)

اینجوری بهش فکر نکرده بودم!

ولی آره..

پاسخ:
:)
آره.. :)
تبریکککک


😄به منم سربزن
پاسخ:
همچنین :)
اونوقت من که داداش نداشتم غصه میخوردم :(
پاسخ:
:)
من اگه به جات بودم همینطوریش هم غصه میخوردم! :|
ولی بالاخره هر مناسبتی رو یکی هست که نداشته باشه.