ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2046.

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

بعضی چیزها روزیِ آدمه.

حتی اگر مدتها در پی چیزی غیر از اون باشی

و بر هیچکدوم از نظرات و ایده آلهات منطبق نباشه

و حتی اگر قیمتش بیش از چیزی باشه که برنامه ریزی کردی!

یه جوری همه چیز چپ و راست و درست میشه

که بالاخره به همون چیزی برسی که قسمتت بوده..

خونه یکی از همون چیزهاست...

:)



+پستم گویا بود که ما خونه خریدیم؟ :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
لوسی می

نظرات  (۴)

مبارکـــــــــــه :)
ان شاء الله چرخش همیشه واستون بچرخه :دی  :))
پاسخ:
متشکرم :)

۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۹ مامان محمدمهدی
مبارک باشه
ان شاءالله با دل خوش برید توش و با دلخوشی بیشتر روزهاتونو توش بگذرونید
پاسخ:
سلامت باشی دوست مهربان.
ان شالله برای همه همینطور باشه.
مبارکه مبارکه :)
پاسخ:
سلامت باشی
ممنونم
سلام
مبارکه،ایشالا به شادی،والهی مقدمه شادی های بیشتر
پاسخ:
سلام.
سلامت باشی ممنونم