ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2052.

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۵ ب.ظ

چقدر صدای اذان واضح میاد..

مدتها بود صدای اذان مسجد اینطور تو خونه مون نپیچیده بود..

چقدددددر دلم برای مسجد رفتن بی دغدغه تنگ شده..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۵۶ مامان محمدمهدی
:)
پاسخ:
:)
ان شاءالله روزیتون بشه
پاسخ:
یه مسجد با بچه هام بی دغدغه! :)
معمولا از اتاق من بعضی پنج شنبه شب ها واضح صدای دعای کمیل میاد. اذانم اغلب شنیده میشه.
من بیشتر دلم میگیره :(
پاسخ:
آره دلگیر میشه. ولی عالیه که صداشو میشنوی :)
آی گفتی....
دلم لک زده برای مسجد رفتن ، هیات رفتن ، یه حرم با حوصله بدون اینکه بخوام دنبال بچه ها بدوم ....
پاسخ:
آرهههه واقعا..
ان شالله بزرگتر بشن به زودی جور میشه :)