ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2056.

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ق.ظ

سه نوع از مخاطبین در بحثها منو اغلب حرص میدن،

یکی اون بحثی که تو رو به زور و یا با تحریک و یا تطمیع وارد یه بحثی می کنن،

و در نهایت با یکی از جملات،

وقت ندارم برات توضیح بدم، خیلی علمت پایینه، الان تو فاز پافشاری بر حرفت هستی، داری جدل می کنی و نه بحث، و امثالهم

از توضیح درست حسابیِ نظری که فکر می کنند درسته و مخالف نظر توست بالکل طفره می رن،

و دومی قشری که حرفتو اصلا متوجه نمیشن اما بازم اصرار دارن جوابتو بدن!!

بعد یه جوابی میدن که اصلا به حرفی که تو میگی مربوط نیست

و یا گاهی حتی حرف خودت رو تکرار می کنن،

اما اصرار دارن بگن این حرف مخالف حرف توست و همین صحیح است!!

و سومی اونهایی که فقط میگن مخالفم، و هیچ توضیحی ارائه نمیدن که چرا آیا مخالفند؟!

:|



+ من اصولا در بحث کردن آدم بی جنبه ای هستم! :دی

و خیلی هم ازش فراری ام.. مگر اینکه واقعا سوالی داشته باشم که وارد بحثی بشم

و دلم میخواد یک بحث اگر شروع میشه تا آخرش پیش بره! و طرفین ادله شون رو ارائه بدن،

نصفه نیمه موندنش رو اصلا دوست ندارم چون ذهنم رو بالکل درگیر میکنه

و بحث رو وقتی تمام شده میدونم که یا یکی حرف دیگری رو بپذیره

و یا حداقل یکی از طرفین هرچه ادله داشته رو رو کرده باشه، بیش از اون ادامه دادن بدون داشتن ادله اسمش جدله..

اما بدون ارائه ی ادله، تمام کردن بحث به هر بهانه ای واقعا برام قابل درک و پذیرش نیست.

اونم با حربه ی خائنانه ی متهم شدن به بی منطقی و بی اطلاعی! این از همه ش بدتره!!

شما اگر اطلاعاتی داری در اختیار بذار!

متهم کردن شخص مقابل به قصد تحقیر او اصلا کار جوانمردانه ای نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۲)

حرص نخورید خوب نیست واستون :)
پاسخ:
:))
میخورم دیگه! چه کار کنم! از دست بعضیا! خخخخ!
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۳:۰۵ مامان محمدمهدی
اون قسمت ناجوانمردیشو خوب اومدی
پاسخ:
:دی