ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2065.

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۱۱ ب.ظ

تنهایی..

تنهایی به واقع آزمون بزرگ زندگی منه

که معلومه به صورت هدفمند برای شخصِ من، طراحی شده.

میدونم که منو می بینی..

باشه!

من تلاش میکنم که از همه دل بکنم و به تو بپیوندم..

کمکم کن و تنهاییِ منو دریاب!

قبل از اینکه قهراً با تو تنها بشم...



+مرتبط

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
لوسی می

نظرات  (۱۱)

یعنی این پست رو برای من نوشتی؟
هان؟
پاسخ:
چی بگم والا! کس دیگری پستی برای من نوشته بود! منم این پست رو برای همه نوشتم!
خوشحال کننده ست که برای شما هم کارگر بیفته :)
تازه یه پلاس هم بهش اضافه کردم :)
امیدوارم بتوانید با تفریح یا هم صحبتی با دوستان خوب تنهایتون را پر کنید...
پاسخ:
این تنهایی با اون تنهایی قدری متفاوته.
بحث تنهایی ما عمیق تر از این حرفهاست. هرچند که از همون جا شروع شد.
متشکرم 
پاسخ:
خواهش میکنم
میگم برو بشین با پسرک درباره تنهایی حرف بزن
شاید یک حرف های حکیمانه ای زد به خودت اومدی :/
پاسخ:
:|
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۹ مامان محمدمهدی
اگه به این باور برسیم که تنها کس ما خداست هیچ وقت احساس تنهایی نمیکنیم چون خدا به تنهایی برای ما همه ست
اوه چه حرف فلسفی:))))
لوسی می عزیز تنها نبینمت خواهر:)

پاسخ:
بعلی بعلی! :)
کاملا.
راستش این جمله ی آخرت رو خوندم از پستم وحشت کردم! :|
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۵۲ خانم الفــــ
نکته ی مثبت اینجاست که آدم،متوجه باشه که موقعیت هایی که براش پیش میاد،هدفمند براش طراحی شده...این هوشیاری خیلی خوبه..
پاسخ:
لطف می کنن که به آدم بفهمونن! ما که از خودمون چیزی نمی فهمیم..
یاد صحبتی از اقای پناهیان افتادم، میگفت خدایا خودت میدونی من یه کم کودنم، یه جوری بگو منم بفهمم.. (اصطلاح خودشون بود) معمولا این جمله شون رو خیلی یادم میاد..
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۱ خانم الفــــ
راستی سلام :)
دو روز بود نخونده بودمت.دلم تنگ شده بود.هم برای شما،هم چند تای دیگه از بچه ها. :)
پاسخ:
سلام. ممنوووونممممم..منم اتفاقا دیروز فکر میکردم که شما مدتهاست پست نذاشتین بیام یه احوالی بپرسم که غافل شدم باز.
کجا بودین؟
ان شالله مشغله ها به خیر و خوشی باشه همیشه.
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۵۳ خانم الفــــ
تاره بعضی هامون وقتی بهمون بفهمونن هم باز،غافلیم...ان شاءالله پرده ی غفلت از دلمون بره کنار.

+ علیکم السلامم :) ممنون که به یادم بودی بانو :)  
+ ممنونم..ان شاءالله یروزی از مشغله هایِ  دنیاییِ محض رها شم واقعا :)
پاسخ:
بله این هم هست. ان شالله.
قربون شما :)
ان شالله به خیر و نیکی :)
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۵۵ خانم الفــــ
راستی،خونه نو مبارک باشه ان شاءالله :) 
پاسخ:
متشکرممممم :)
ان شالله همه خیلی زود صاحبخونه بشن..
تنهایی تون مستدام و پایه دار...
پاسخ:
:)
و الهی :)
متشکرم.
البته منظورم تنهایی تون با خدا بود
پاسخ:
:)
بله متوجه شدم. ممنونم.