ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2069.

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

اوصیکُم یا عبادَ اللهِ جَمیعاً

به مطالعه ی کتاب"بچه ها بهشتی هستند."

نوشته ی جان گرِی

و ترجمه ی مهدی قرچه داغی

از نشر پیکان.



+اصولا و عموما کتابهای جان گری کتابهای خیلی خوبی هستند

مخصوصا با ترجمه ی آقای قرچه داغی (ایشون کتابهای خوبی رو ترجمه می کنند).

+از معدود کتابهاییه که چیزهایی میگه که من نمیدونستم.

یه همچین والد مطلعی هستم من! :))


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۰
لوسی می

نظرات  (۶)

خانم اجازه!
سلام
من که امهات نیستم چی :/
بخونم ؟
پاسخ:
بعله!
بخون جانم.
الان پست رو تصحیح میکنم.
شما هرچی کتاب از این نویسنده دیدی با اون مترجم بخون.
برای مهارتهای زندگی خوبه :)
برای ما هم دعا کن :)
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۳ خانم الفــــ
ممنون بابت معرفی :) یادداشت میکنم که بخونم ان شاالله.
پاسخ:
قربون شما :)
ان شالله مفید باشه.
چشم
پاسخ:
امیدوارم مفید باشه :)
احسنت
پاسخ:
متشکر.
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۳۰ مامان محمدمهدی
اگه زحمتی برات نیست خودت بیا اینجا و هر از گاهی نکات مهمشو واسمون بنویس:)

پاسخ:
واقعا امکانش نیست! اونطوری باید کاربری وبم رو عوض کنم. همینطوریش هم ده تا قول تا حالا بهت دادم و عملی نکردم! :|
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۳۱ مامان محمدمهدی
اکی:)
البته من دیروز که نظرو مینوشتم بیشتر تو مود شوخی بودم 

پاسخ:
آره متوجه تم شوخیش شدم! خخخ!
اما ترجیح دادم جدی جواب بدم چون بارها قولهای شوخکی دادم و عمل نکردم.