ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2070.

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ
درسته که اکثر رخدادها در زندگی آدم 

با انتظار، مرتفع میشن

و با گذشت زمان بالاخره از بین می رن و

به قولی: این نیز بگذرد!

اما کارنامه ای که تو در اون برهه از زمان کسب کردی

برای همیشه باقی می مونه...

هیچوقت منتظر نباشیم که فقط گذرِ زمان و اتمام دوره ی یک شرایط خاص،

همه چیز رو درست کنه،

خودمون هم دست به کار شیم،

و از شرایط سربلند بیرون بیایم

با کارنامه ی قبولی.

وگرنه جز حسرت چیزی برامون نمی مونه،

زندگی همین لحظه هاست که پر از امتحانن و دیگه برنمیگردن.

:)


+بعدا نوشت: این ذکر ورد لبهاتون باشه:

اللهم اجعلنی فی مقامی هذا ممن تناله منک صلوات و رحمه و مغفره. :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۰
لوسی می

نظرات  (۵)

احسنت 
متشکرم 
لطفا شما هم وبلاگ به وبلاگ بنده سر بزند و نظر بدید 
پاسخ:
سلامت باشین اما شما هم نظرتون رو نمیگید! فقط کامنت تشکر می نویسید!
و در مورد پست خاصی هم که رسما ازتون خواستم نظرتون رو بگین اصلا توجهی نکردین! :(
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۳۱ مامان محمدمهدی
ان شاءالله
پاسخ:
ان شالله.
سخته!
پاسخ:
اوهوم.. :(
گاهی بعضی شرایط خیلی سخت میشن آدم جرئتش رو پیدا نمی کنه ...
خدا خودش کمک کنه از امتحان ها سر بلند بیرون بیایم
پاسخ:
آره خب..
من شرایط ایده آل رو ترسیم کردم
هرچند که معمولا سخت ترین شرایط هم با گذشت زمان یه حسی به آدم میدن انگار که قابل مدیریت بودن!
الهی آمین.
دقیقا
اگه تو موقعیت ها، گذرا بودنشون رو فراموش نکنیم، خیلی بهتر رفتار می کنیم
در کل عمر هم اینو درنظر بگیریم، بهتر،و قشنگ تر زندگی میکنیم
پاسخ:
اوهوم :)