ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2073.

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ب.ظ

بعد از حدود دو سال به پیج فیس.بوکت سر بزنی!

:)



+چقدر همه بزرگ شده ن! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۱
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۵ مامان محمدمهدی
:)))
پاسخ:
:دی
:))
به قول یه بنده خدایی می گفت هممون فسیل شدیم رفت
پاسخ:
:))
واقعاااا
سلام خوبی دوست خوبم
کوچولوها خوبن؟
البته پسرک مردی شده  :))
راستی عکسشو بلخره گزاشتی؟ اخه من تنظیمات گوشیم بهم ریخته زیاد نمیتونم بیام اینترنت و کلی از پست هاتونخونزم
فیس .ب بنظرم خوبه 
من که نداشتم ولی میدیم دوستام داشتن و کلی میتونستی از حال دوستات خبردار شی
یه سوال الان باوجود نرم افزار های جدید ایا کسی سراغش میره و رونق داره مث قبل؟
پاسخ:
سلامت باشی.
نه هنوز عکسشو نذاشتم..
نمیدونم چقدر رونق داره! هههه هه! چند نفری نبودند و بقیه هم بودند مثل قبل! منم بی سر و صدا رفتم و برگشتم.
دوست ندارم دوباره پابندش بشم.