ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2075.

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵ ق.ظ

کاش تو میومدی

و میگفتی که دقیقا باید چه کار بکنم

که اینطور در مستی خویش سرگردان نمونم!



+تو باید باشی.. آخه چی شد که تصمیم بر این شد که نباشی؟؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۲
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۱ مامان محمدمهدی
:(((((((((
پاسخ:
:((
سلام

نه اینکه اقا نباشد....
نه....
نه اینکه حقیقتا غایب باشد ...  نه...

نوع بودنشان را طوری انتخاب کردند "به ادن الله" که نبودن ما را به ما یاد اوری کند...

همین....


عید بر شما و همسر و فرزندانتون مبارک...
پاسخ:
سلام. بله من اینها رو میدونم اما حقیقت اینه که اینها توجیهات نبودن ایشان است.
برای اینکه فضای دردناک یتیمی مون رو التیام ببخشیم وگرنه نبودن ایشان محرز است!
سلامت باشین.
عید شما هم مبارک
چقدر راحت و سریع میگید نبودن آقا محرز است...

البته هر کسی از زاویه ای نگاه میکنه...

مثلا برای من اونقدر که نبودن امت محرز هست نبودن آقا محرز نیست...

تا بودن رو چی تعریف کنیم... و از وجود حضرت چی بخوایم...
و مهمتر از اون بدونیم امام چه حقیقتی هست...

.
.
.
اما...
حرف شما رو هم رد نمیکنم...
منتها برای من این باورم هیچوقت توجیه کردن نبوده:
امام سِرّ الله هست و سِرّ را برای اهل سِرّ ظهور میدن...
هدف غایی از ظهور اینه... و این هدف قبل از ظهور عمومی حضرت هم قابل دسترسی هست... تا ما چقدر همت داشته باشیم///
یه مطلب مرتبطی در این باره نوشتم البته این حرفها پیش شما زیره به کرمان بردن هست... منتها برای رسوندن منظور خودم عرض میکنم:
http://azf06.blog.ir/post/842

پاسخ:
سلام. متشکرم از توضیحات زیباتون.
نمیدونم بخش "مرتبط" پست 2076 رو خوندید یا نه.
گمان می برم داریم به نوعی با کلمات بازی میکنیم همونطور که فرمودید تا بودن رو چی تعریف بکنیم و از وحود حضرت چی بخوایم..
قطعا منظور من هم از نبودن ایشون قطع همه جانبه و کامل امکان ارتباط با ایشون نیست.
متشکرم از لطفتون و همچنین بابت لینک حتما مطالعه میکنم.