ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2078.

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ

1.

و کمتر حرف بزنیم.



+تصمیم گرفتم کلا کمتر صحبت کنم!

البته نه اینجا! در عالم حقیقی زندگیم.

و این برای چون منی، یعنی یک مجاهدت عظیم :|

هرچند که نتیجه ش یحتمل به اینجا هم سرایت خواهد کرد..

چند وقتی است که فهمیدم زیاده روی در کلام تیری است از تیرهای شیطان

که ذهنت رو از فکرهای متعالی، و دلت رو از آرام گرفتن دور می کنه..

:)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۲
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۱ مامان محمدمهدی
تصمیمت عالیه
ان شاءالله موفق باشی در انجامش
کلا تکبیر
پاسخ:
سلامت باشی
این کلا تکبیرت خیلی باحال بود! :))
سختِ ولی نتیجه ش لذت بخش ...
موفق باشی
پاسخ:
آری گمان میکنم همینطور باشد.

اینجا حرف نزنیم کجا حرف بزنیم!!

من اگه ننویسم شاید بترکم!!!

پاسخ:
منم اگر اینجا ننویسم که نمیشه!
منظورم عالم حقیقت بود نه عالم مجازی.
سلام
عیدتون مبارک، ان شاءلله ظهور حضرت به زودی محقق شه و چشم منتظرانشون به.جمال نورانیشون روشن شه
بله...و سه کاره که متاسفانه اغلبمون در اونها افراط می کنیم و تیرهایی هستند از شیطان...خواب ، خوردن، و حرف زدن
پاسخ:
سلام. الهی آمین.
آرهههه درست میگین. خواب و خوردن و حرف زدن.
من تو دومیش خیلی مشکل ندارم! بیشتر اولی و سومی!
موفق باشی
پاسخ:
روز اول تصمیم که اصلا رضایت بخش نبود! :(
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۶ آبجی خانوم
آها الان گرفتم :|
موافقم باهات شدید :(
پاسخ:
:)
قربانت.
موافقم.

کم حرفی گناه کردن را به شدت کاهش میده.
پاسخ:
اوهوم..