ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2081.

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ

به عمل کار برآید به سخنرانی نیست!



+دیروز در اولین روز از آزمون کم حرفی، دو تا اشتباه بزرگ داشتم!

نمیدونم چرا تا تصمیم میگیری روز اول زمین میخوری!

اما من بلند میشم.

امروز هم آزمونی در پیش دارم. من بلند میشم و به جنگ میرم، استوااااار!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۴ آبجی خانوم
آزمون چی چی ؟! :|
پاسخ:
همون که گرفتی :)
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۱ ....مسعود ....
ان شاءالله پایدار باشید
پاسخ:
متشکرم.
تو می تونی.....
پاسخ:
الان تو فاز خودخوری ام :))
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۱ مامان محمدمهدی
ناامید نباش
جالبه منم با اون پیامت تصمیم گرفتم کمتر حرف بزنم و امروز خیلی موفق بودم شکر خدا تا فرداها چه شود
پاسخ:
واقعا؟ الحمدلله که همراه شدی با من. بیا مثل من گزارش کار بگو :))
من از وقتی این تصمیم رو گرفتم دو مورد دور همی برام پیش اومده و کار رو سخت تر کرده.
خب اگر روال طبیعی زندگیم طی میشد شاید شرایط بهتر می بود.
فعلا که بد نیست. مهم اینه که مصممم! :)
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۰ مامان محمدمهدی
موافقم
امروز یه مورد تو اداره بود که تو سلف همه مشغول بودن مثل همیشه و از همه جا میگفتن .روزهای قبل به هیشکی امون نمیدادم و یکه تاز بودم:( ولی امروز سکوت بود و سکوت و حالا خیلی راضیم
پاسخ:
:) چه خوب :)
من واقعا باور کرده م که سکوت دری از درهای حکمت رو به روی آدم می گشاید!
میگن آقای قاضی تبریزی 26 سال ریگی در دهانشون گذاشته بودن که پرحرفی نکنن و جلوی افسارگسیختگی زبان رو بگیرن، و میگفتن که برای طی مسیر سلوک باید سختی های فراوان تحمل کرد و از مطالب زیادی گذشت...
:|