ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2082.

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ب.ظ

هیچ گاه پدر را به دلیل قتل عمدی فرزند، قصاص نمی کنند!



+و تو چه میدانی حق پدر چیست.. :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۷ آبجی خانوم
و پدر چه میداند خودش چیست :|
پاسخ:
والا از وقتی این جمله رو خوندم لرز گرفتم! :|
یکی بیاد برای من روشن و شفاف و آدمیزادی چیستیِ ولایت پدر رو توضیح بده که من دارم دق میکنم..
همه ش هم در حال سرچم :|
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۳ آبجی خانوم
اوصیکم به گوش دادن صوت سلسه مباحث خانواده متعالی حاجی پناهیان
پاسخ:
اینو حتما گوش میدم ممنون، فکر کنم چند بخش رو هم شنیده م.
اما اصولا سخنرانی های آقای پناهیان اخلاق محوره، که گاهی حتی به صورت افراطی هم اخلاق محوره! (البته افراط مثبت دیگه :))
و من در این زمینه ترجیح میدم مبانی فقهی و حقوقی ولایت رو کسی برام توضیح بده.
در این زمینه اگر داری ممنون میشم بابت توصیه.
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۱ مهراد فروتن
پدر و مادر تنها کسایی هستن که عشقشون حقیقت محضِ 
(عشق به فرزند)
پاسخ:
نه واقعا در مورد پدر موافق نیستم.
حتی مادرها هم گاهی خیلی خودخواه میشن..
پس ببینید ولایت پدر معنوی هر انسانی بر گردنش چه میزان است و بیخبراست!!!
پیامبر و اولادشون...
خدا خودش ما رو به وظایفمون اشنا کنه ان شاالله
پاسخ:
پیامبر که جای عجیبی دارند حتی ولی فقیه هم امکان تصرفاتشون زیاده.
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۹ مهراد فروتن
مخالفم شدید 
شما خودتون مگه دیوونه ی پسرک و گل پسر نیستین؟ 
عشقی که پدر و مادر به بچه هاشون دارن دقیقا نمونه زمینیه عشقیه که خدا به ما داره 
اصلا نمی شه بهش شک کرد 
تفاوت بین این دو تا عشق اینه که خدا دانای مطلقه و والدین انسان اند. 
پاسخ:
شما مخالفید چون الحمدلله پدر و مادر خوبی دارین. امیدوارم سایه شون بر سرتون مستدام باشه.
تا به حال مواجه نشدید با پدر و مادرهایی که در ازای زحمتی که برای بچه هاشون کشیدن انتظارات زیاد دارن یا از همین ولایتی که من در پست عرض کردم سوء استفاده میکنند؟
اگر با چنین موقعیتی مواجه شدید بدونید که اون پدر و مادر بچه هاشون رو به هوای عصای پیری بزرگ کردن که اگر بهش نرسن شروع میکنن به دردسر درست کردن برای بچه هاشون.
اصلا به نظر شما چرا ماجرای مادرشوهر و عروس اینقدر تو جامعه ی ما جدیه؟ در حالی که اگر مادر پسرها، بچه هاشون رو عاشقانه دوست داشته باشن، هیچوقت کاری نمی کنن که زندگی پسرشون تلخ بشه.
من درسته که عاشق بچه هامم، ولی خیلی دعا میکنم که هیچوقت خودخواهی باعث نشه که منافع بچه هامو زیر پام بذارم..
یا منافع خودمو به آسایششون ترجیح بدم، متاسفانه در جامعه ی ما این خیلی محتمله..
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۵ مامان محمدمهدی
راستش من هم اونزمان که واحد مربوطه رو میگذروندم اصلا برام قابل توجیه نبود و ...و هیچوقت هم توجیه نشدم
بی خیال
پاسخ:
آره دیگه باید بی خیال این چیزها شد..
میدونی چیزی که خیلی حرصم میده ولایت پدربزرگه! با پدر خیلی راحت تر میتونم کنار بیام! :))
خدا نخواد برای کسی که بیفته رو دور این چیزها و این حقوق های خالیِ خالی! :(
جدای از بحث حقوقیش:
هر حقی، مسئولیتی هم داره، و کاش همه صاحب حقوق، مسئولیت شناس هم باشن
پاسخ:
بله خب قطعا.