ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2084.

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ب.ظ

گاهی اونقدر نسبت به جنس مؤنث بودن احساسات منفی پیدا میکنم،

که فکر میکنم هیچوقت دوست ندارم دختری داشته باشم...



+الهی که خدا بلوغ عقلی به ما بده با این معضلات جاهلانه مون کنار بیایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۱ مامان محمدمهدی
:)))))
ولی دختر داشتن یه چیز دیگه ست ی دنیای دیگه بروی آدم باز میشه حتما یکی بیار حداقل:))
پاسخ:
:) خب اینکه خیلی خودخواهانه ست!
اگر به خودخواهانگی بود آرههه من دلم میخواد سه چهار تا دختر داشته باشم! دقت کنی می بینی که جملاتم خیلی عاشقانه ست نسبت به دخترم :)
حالا جالبه که من همیشه محوریت علاقه مندی جنسیت بچه هام برای دخترم بوده!
من خیلی سیاست پیچیده ای برای ترتیب جنسیت بچه هام داشتم و دارم.. که البته بر مبنای رفاه روحی و روانی دخترم تصمیم گیری شده :))
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۰ آبجی خانوم
کلا برعکس :(
پاسخ:
:))
ینی دوست نداری پسر داشته باشی به خاطر احساسات مثبت نسبت به مونث بودن؟
خب خیلی خوبه که! :)
الهی آمین :)
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۳:۵۲ نجمه خانم
جاهلانه نیست
جابرانه است ما رو مجبور می کنن
پاسخ:
کیا ما رو مجبور می کنن؟!
منظورم از جاهلانه تفکراتم در مورد جنس مونث بود.