ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2085.

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ب.ظ

همیشه فکر میکنم

تربیت پسرها دشوارتر از تربیت دخترهاست

اما داماد کردن پسرها ساده تر از عروس کردن دخترهاست..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۲ مامان محمدمهدی
بنظر من که هر دوش سخته یعنی هم تربیتهاشون و هم پیدا کردن عروس و داماد خوب و انسان
پاسخ:
بله خب! سخت که سخته! در مقام مقایسه عرض کردم.
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۵ آبجی خانوم
من نیز همچنین
پاسخ:
:* واسه شما و دل خون چکانت :*
خب دیگه این به اون در :)))
پاسخ:
:))
بعله دیگه :))
احسنت
مدت خیلی زیادی می گفتم من اگه ازدواج کنم از خدا 3 تا پسر میخوام نه دختر 
دختر اه 
دختر په

خلاصه هی هرچی همکارا میگفتن دختر برا آدم میمونه و .... می گفتم نه کی گفته (به رابطه خودم و مادرم نگاه می کردم) و بعد می گفتم دختر عروس کردنش سخته باید بشینی خدا خدا کنی و دعا دعا کنی اوووووو کی بیاد آیا بیاد اصلا چجوری باشه بگیرتش...:-\
همش به خانواده شوهرم و 3 پسر پشت سرهم که موفق بودن نگاه می کردم با اینکه چندتا دختر هم داشت .... 
تا داداش کوچیکم بزرگ شد 
 و داداش بزرگترم هم رفتم تو نخش...


خیلی سخت تر از اونچه به تصور آدم بیاد
مگه اینکه
حواست باشه از بچگی با شوهر و پسر چطوری رفتار کنی
و پدر هم حواسش باشه از بچگی چطوری با پسر رفتار کنه
خلاصه که راز تربیت پسر تو رابطه اش با پسره....
اینو از خانواده خودم دریافتم
پاسخ:
بله قبول دارم. خیلی سخت تر از اون چیزیه که به تصور آدم بیاد.
فقط خدا باید ما رو کفایت کنه که ان شالله می کنه. :)
ان شالله شما هم از پس مادری به خوبی و نیکی بربیاین :)