ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2088.

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ق.ظ

تصمیم گرفتم از حالا فقط نظرات موافقم رو اعلام کنم!




+مگر اینکه اسلام در خطر باشد! :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
لوسی می

نظرات  (۶)

:))
نه مخالفت هات هم خیلی خوب هستش یعنی از معدود دوستانی که به چالش میکشن پست ها رو شما هستی
اصلا دوست واقعی اون که ایرادات آدم رو بهش بگه و همین جوری چیزی رو قبول نکنِ
ولی...
گاهی هم بگه تو  گودی!
تو ماهی
عزیزی
:)))
آدم امید به زندگیش بره بالا
پاسخ:
:))
ولی میگما! اینطوری هم نیستم که اصلا نگم..مخصوصا اگر پست خیلی دلنشین بشه حتما میگم.
اما وقتهایی که مختارم که نظر بدم یا ندم (مثل همین وب و اینها) اکثرا موقعیتهایی که نکته ی مخالف، در حاشیه یا هرچیزی مثل اینها به ذهنم برسه بیشتر تحریک میشم که روی گزینه ی نظرات کلیک کنم! در غیر این صورت میام بیرون! :دی
میگم مگر اینکه پسته خیلی دلنشین باشه و مثلا حرف یا درمونِ همون لحظاتم باشه.. :)
حالا این پست رو شما به خودت نگیری یه وقت. قبل از اینکه اونها رو برات بنویسم میخواستم بیام اینو پست کنم که رسید به بعد از دیالوگم با شما :*
خب اینا از بدیهیاته که شما گلی، ماهی، عزیزی :*
بدیهیات رو که هی نمیگن که! :دی
حق داری. شرمنده تم. :*
البته انصافاً شما از معدود وب نویسانی هستی که کاملا جنبه و ظرفیت دریافت نظرات رو دارن و علاوه بر این اصل جملات و کامنتهامو میگیری و به حواشی و کلمات یا لحن سازی های منفی مشغول نمیشی :)
لوسی جون که از آدم تعریف کن باید پر درآورد رفت فضا
:))
همش آینه


پاسخ:
:))
اختیار داری واقعا تعارف نکردم :*
من کلا رویم همینه، حتی توی زندگی روزمره مگه مورد خاصی باشه
پاسخ:
آفرین خیلی عالیه!
من هردو رو میگم! تو زندگی روزمره اکثرا مثبت ها رو میگم مخصوصا اگر موضوع سلیقه ای باشه یا خیلی مهم نباشه مخالفتی نمیکنم.
اما تو عالم وب وقتی نظرم منفیه احتمال ابرازش بیشتره. ذیل پستهایی که مبانی اعتقادی و اخلاقی ای رو بیان میکنن که معمولا مخالفم یا نکته ای می بینم که بگم بیشتر کامنت میذارم! و الان تصمیم گرفتم که این کار رو نکنم! :|
مگر وقتی اسلام در خطر باشد :))
توی دنیای مجازی بهم ثابت شده ملت دنبال این نیستن که ببینن چی میگی تا نظریاتشون رو اصلاح کنن. به خاطر همین معمولا نظر مخالف نمیدم!
پاسخ:
:))
آره دقیقا برای همین منم تصمیم گرفتم نظر مخالف ندم! جز اینکه بحث بشه فایده ای نداره. تازههههه اکثرا از جملات و کلماتت لحن سازی هم می کنن و شمشیر رو از رو می بندن! :(
کاش زودتر تجربه تو به ما میگفتی :)
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۱ نجمه خانم
من چجوری به این پست رسیدم عایا؟؟!
کلا تا ازت نپرسیدن نباید نظر بدی و در مورد نظر دادن هم باید محتاط باشی ببینی واقعا نظرت رو لازم دارن یا کنجکاوی و یا حرافیه
گرچه خودم هیچ وقت به این قضیه عمل نکردم متاسفانه :ا
پاسخ:
آره منظورم تو فضای مجازی بود بیشتر.
چون خارج از فضای مجازی من اصولا همینطوری ام و تا نظرمو نپرسن نظر نمیدم الحمدلله.
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۰ نجمه خانم
خیلی عالیه 
خیلی
قدر خودتو بدون
پاسخ:
:)))