ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2097.

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ

وقتی ببینی پسرکت میخواد به گل پسر آموزش بده.

با لحن ملایم و خیلی مهربون و آروم بهش میگه:

بده...بِ..ده..

بعد گل پسر چیزی که تو دستش داره رو به پسرک میده

و پسرک کلی قربون صدقه ش میره و میگه: حالا بیا! بگیر... بِ..گیر..

و دوباره میده به گل پسر.

:)


+روش و لحنش کاملا منطبق بر روش منه! با این تفاوت که امیدواره گل پسر بده و بگیرش رو هم بگه و تکرار کنه! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۵
لوسی می

نظرات  (۷)

عزززیززم
به قول یکی از دوستان وبلاگی تربیت بچه دوم با بچه ی اول :))
البته من نمی دونم درست یا نه:)
پاسخ:
:)
آره نظر منم همینه.
البته گل پسر هنوز تربیت پذیر نیست
اما قطعا ما هر گلی که به سر پسرک بزنیم، به سر گل پسر هم زدیم!
و هر عادتی رو که از او سلب کنیم از این یکی هم راحت تر سلب خواهیم کرد.
طبیعیه که اینطور باشه.
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۱ مامان محمدمهدی
الهیییییییی:))
پاسخ:
:)
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۶ مهراد فروتن
می بینم که برادرانه ها داره شروع می شه :)
کیف کنید :)
پاسخ:
:) بله گویا شروع شده :)
البته پسرک داره رفتارهاش زیادی پسرونه میشه که هنوز از تحمل گل پسر خارجه!
یه کم دیگه باید برای لذت تمام نشدنی صبوری کنم! :)
چقدررررررررررررررر شیرین، دلم رفت:)))))
دردونه خیلییییییییییی بچه دوست داره، یعنی خیلی که میگم به همین غلظت ها، انقدر که تو مجامع بچه که میبینه رسما منو فراموش میکنه، و همه وابستگیش به من یادش میره
خیلی وقتها میبینم رفتارهای منو (ملایم یا احتمالا تند)روی عروسکهاش پیاده میکنه، خدا میدونه اگر بچه دومی در کار باشه به این ملایمی خواهد بود یا نه
آخه الانم میگم بچه داشته باشیم من مامانش بشم، تو هم خواهرش: یعنی عروسک متحرک میخواد بجه ام:دی
پاسخ:
:) ممنون.
دلت بره همینطور که یه روزی با نی نی برگرده ان شالله :)
آره همینطوره دیگه. اسباب بازی متحرک به تمام معنا. البته پسرک من چون کوچیک بود موقع تولد گل پسر خیلی جنبه ی اسباب بازیش براش بولد نشد. چون گل پسر زمانی که پسرک به اسباب بازی های اینطوری علاقه نشون میداد بزرگ شده بود :)
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۹ آبجی خانوم
طبق معمول ، من غش  :))
پاسخ:
:))))
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۰ گروه فرهنگی صبح امید
ده بار خدا می گه آرام بگیر؟
ولی با لگد ما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
من اصلا منظور پیامتون رو متوجه نمیشم.
خوبید شما؟
آخییییی :))
دلمان ضعف رفت برای آوردن دومی!!
پاسخ:
:))
عزیزممم. ان شالله به وقتش و به زودی.
پسر من اندازه ی پسر شما بود یه داداش داشت ها! گفته باشم! :دی