ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2099.

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ب.ظ

برای اینکه رب گوجه فرنگیتون کپک نزنه و سیاه نشه

بعد از خرید رب اونو به یک شیشه منتقل کنین

و هیچوقت قاشق آلوده به هرچیزی (حتی آب) رو واردش نکنید.

از این ربی ها هم لازم نیست بخرین!



+من رب طبیعی استفاده میکنم و تو فریزر نگه داری میکنم.

اما ربهای بیرون به همین طریق سالم می مونن :)

+یهو با دیدن تبلیغش دلم خواست توصیه ای بر ضد خریدنش ارائه بدم!

البته میدونم که از خوانندگان اینجا کسی همچین چیزی نمیخره! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۵
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۵ مامان محمدمهدی
اتفاقا یکی دو ماهه که به همسرم میگم ازش یکی بخریم ولی حسش نبوده
پاسخ:
عجب! خب برین بخرین نون مردم رو آجر نکنم من! :))
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۰ خانم الفــــ
اینجا، کامنتم،خصوصی بود؟ 
پاسخ:
سلام. کامنتی از شما نداشتم اصلا.
سلام
چرا فکر کردید از خوانندگان اینجا کسی نمیخره ربی رو؟
همسر من خریده:)
پاسخ:
سلام. :))
آخه فکر میکردم همه این توصیه رو میدونن و ربهاشون کپک نمیزنه اصلا! :دی
مامان محمدمهدی هم گفت میخواسته بخره.
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۲ خانم الفــــ
نمیدونم چرا گاهی ثبت نمیشه کامنت هام:/

پاسخ:
چی بگم والا! :| من عذرمیخوام از طرف بیان.

البته الان یه کامنت از شما دارم.
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۵ خانم الفــــ
شما عزیزی :)
باعث افتخاره که اینجا دری وری های من رو تایید میکنی :)
مدتی با اینترنتم مشکل دارم.بخاطر همینه احتمالا
پاسخ:
سلامت باشی.
بابا این چه حرفیه؟ کامنت کامنته دیگه. همین که برام می نویسین منم دوست دارم که تایید کنم و جواب بدم این حداقل تشکر ممکنه.
ان شالله که رفع بشه.