ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

131.

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۶ ق.ظ
هنوز نمیدونم که این حجابه که باعث تفکر جنسیتی میشه
یا بی حجابی؟!
بعضی وقتها فکر میکنم یه حجاب میانه،
بهترین راه حل برای جلوگیری از تفکر جنسیتیه!


+حجاب میانه یعنی تیپی متعارف درحد تیپ آقایون.
یعنی حجاب بدنی کامل!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۴
لوسی می

نظرات  (۱)

۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۵ صحبتِ جانانه
نه نه نه
تفکر جنسی هست و طبیعیه
تفکر جنسیتی نباید توی جامعه ی خارج از خانه جلو بیافته
حجاب میانه یعنی یکمی پا دادن
و نفس با یکمی پا دادن بند نمیاد
تا تهشو میره
پاسخ:
خب این تصور شما به خاطر نگاه جنسی ایه که در این مسئله به زن و مرد دارید!
این مسئله الان برای من حل شده اما حل شدنش بیشتر شهودیه و خودم با احساسم بهش رسیدم.
اما توضیح شما بر مبنای دین شکل گرفته و قابلیت دفاع غیر دینی رو نداره.