ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3065.

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ب.ظ

مدتها قبل جایی خوندم که

حضرت زهرا دعایی می کردند

که خداوندا وقتی که بقای زندگی من، خیرش کمتر از مرگ من باشد

عمرم را بگیر. (نقل به مضمون)

داشتم فکر میکردم

چی میشد که سنت خدا در دنیا کلاً همین می بود؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۱
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۳ آبجی خانوم
اونوقت کلا جز معصومین کسی تو دنیا نبود
پاسخ:
وا! چرا؟
ینی میخوای بگی بقای عمر همه ی آدمها به جز معصومین باعث شره؟
اصلا اینطور نیست!
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۰ آبجی خانوم
نه منظورم اینه که خیلی از آدم خوب ها در تعارض با بدها هست که بقای عمرشون مفید میشه و ارزشمند
مثلا زهیر بن قین رو ببین اگر لشکر یزیدی ها مقابل امام نبودن با توجه به اعتقادات سیاسی زهیر موجبات پیوستن زهیر به امام فراهم نمیشد
پاسخ:
آره خب! هعی روزگار...
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۳ آبجی خانوم
خیلی هعییییی روزگار ...
پاسخ:
خعلی :(
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۰ مامان محمدمهدی
آره ها
پاسخ:
بعله.