ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3066.

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

میدونستی که با این کارات

منو آدم بدِ ماجراها میکنی؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۱
لوسی می

نظرات  (۸)

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۷ آبجی خانوم
آخ آخ آخ
کاملا قابل حدسه که باز مستر دست گل به آب داده :)
پاسخ:
:)))
نه اینطوریام نیست. دسته گل نیست... یه شاخه گله! شایدم حتی فقط یک گل برگ! خخخ!
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۱ مهراد فروتن
یا ابوالفضل! 
:)) 
آدم بده ماجرا!!!! 

پاسخ:
:))
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۱ مامان محمدمهدی
چی بگم:)
پاسخ:
بگو هعی روزگار! :))
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۱ سرباز جامانده
شاید نمیدونستن.میتونید بهشون بگید
پاسخ:
آره خب قطعا عمدی نیست :)
ممنونم./
یعنی بعضی چیزایی که می نویسی رو با تمام وجود درک می کنم...
همسر نازنین منم یه همچین باغچه ی گلی به آب داده که هنوز بعد از گذشت 6 سال از زندگی مون نتونستم اون ذهنیت رو از ذهن خونواده ش پاک کنم ... هعی...
پاسخ:
واقعا؟! :(
چه بد..
سخته واقعا تصحیح چنین اموری :(
ان شالله که خدا خودش کفایت کنه.
ازدست خرابکاریای عادم خوبا
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا!
ناشی از خوش بینی بیش از حده. :(
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۹ ....مسعود ....
نه.... 
پاسخ:
:|
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۱ اندیشه پویان
بسیاز زیبا لایککککککککککک
پاسخ:
چی بگم والا!