ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3067.

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۱ ب.ظ

ده سال پیش!! دقیقا ده سال پیش!

یه مهربانی که اصلا ابعاد وجودی من رو با اون همه قرابت تشخیص نمیداد

به دیار غرب سفر کرد و برای بنده یک دست لباس هدیه آورد

که هنوز که هنوزه بعد از ده سال سایز من نشده!

(اون موقع وعده داد که بزرگ میشی اندازه ت میشه!)

از صبح پیگیر شدم که اینو یه جوری بفروشم!

حالا چه جوری؟

سوال اینجاست.

:|



+ بالاخره با یه پیج مزون اینستا به توافق رسیدم که عکسشو بذاره برای فروش!

ههه هه! فکر میکنین کسی پیدا بشه بخردش؟

اگر بتونم بفروشم کل رفقای مجازی رو شیرینی میدم! هههه ههه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۲
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۴ آبجی خانوم
حیفه
نگهدار بزرگ میشی اندازه ت میشه :))
پاسخ:
:)))
تا الانم همینطوری خودمو گول زدم! :))
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۶ مهراد فروتن
با سایت شیپور هم می شه 
فکر کنم راحت تر و سریع تر هم باشه 
چون سایت پربازدید کننده ای
پاسخ:
واقعا؟ سایت شیپور مربوط به وسایل دست دوم نیست؟
البته بعید هم میدونم توش لباس به خوبی خرید و فروش بشه اما خب امتحان میکنم.
ممنون از پیشنهادتون.
:))
چه با حال
+دوستان موقع سوغاتی آوردن هول میشن!

پاسخ:
آره بابا وقتی میرفت دید من نصف خودشما!
بعد یه چیزی برای من آورده که برای خودشم بزرگه! :|
بله که میشه. امیدوار باش

پاسخ:
:)
ممنون از دلگرمیت.
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۷ مامان محمدمهدی
عکسشو بزار شاید ما خریدار شدیم
پاسخ:
نه فک نکنم به ابعادی که الان ازت تصور میکنم بخوره!
اگر قبل از اون پستی که بحث ابعادی توش مطرح شد، بود میذاشتم برات! :دی
میگم عکسشو اینجا هم میذاشتی یه وقت مشتری ای با ابعاد مذکور پیدا میشد :))))
پاسخ:
واقعا؟؟!
لباسش سایز 38 اروپاست. از 38 های ما قدری بزرگتره.
من 40 می بینمش!
فک نکنم اینجا مشتری داشته باشه! :دی
تو شیپور یا دیوار بذارش خیلی ها لباس های نو و تن نکرده میذارن
من تا حالا کلی وسیله با دیوار فروختم دی:
پاسخ:
جدی میگی؟ وای که چه لذتی داره اینطوری فروختن :)
خیلی جالبه من اصلا نمیتونم تصور کنم آدم اینطوری لباس بخره!
جالبه که خریدار هم داره.
باشه حتما امتحان میکنم.