ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3075.

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ
نوشتارِ تجربه شیرینگ:*


1. اگر خدای نکرده، بلا به دور و هفت قرآن به میان،

کسی رو می شناسید که به سنگ کلیه مبتلاست

به صورت تجربه شده، موکد و تضمینی استفاده از هندوانه ی پخته رو توصیه میکنم.



2. دیگر نگران بوی مرغ نباشید! :دی

برای اینکه مرغ طبخ کنید و عطر عالی داشته باشید و بوی زننده ش از بین بره.

از چند برش کرفس استفاده کنید.

حتی برای مرغ آب پزِ خالیِ خالی و بلدرچین که ده برابر مرغ بو میده هم اثر فوق العاده داره.



*یک عبارت سه کلمه ای شامل سه زبان زنده ی دنیا :دی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۵
لوسی می

نظرات  (۵)

آآآآ هندوانه ی پخته چی میشه دیگه!! چه جالب بود

وااای چه خوب ممنون
من که همش مارینه ش میکنم این قدر که از بوش بدم میاد:/
پاسخ:
:)) خیلی هم افتضاح نیست نگران نباش. ان شالله که هیچکس لازمش نشه که هندوانه پخته بخوره. :(

+آره عالیه حتما امتحان کن. البته من کرفس سرخ شده ای که برای خورش کرفس کنار میذارم رو میریزم. نه خام.
ولی اثرش عالیه حتی برای طبخ بلدرچین که ده برابر مرغ بو داره هم اثربخشه :)
منم خیلی بدم میاد ولی خب دو سه سالی هست با این روش کلا راحت شدم :)
مارینه چه طوریه؟ :|
برم بسرچم.
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۲ مامان محمدمهدی
امتحان میکنیم
کرفس رو
پاسخ:
مطمئن باش مشتری میشی :)
اینجا یه روش هاش
پاسخ:
کجا؟
ممنون کرفس که خیلی دوست میدارم درحد تیم ملی خب توی مرغ و بلدرچین هم میریزم ;)
هندوانه رو چه جوری میپزن؟ به یکی از اقوام پیشنهاد بدم
پاسخ:
خیلی عالیه. منم خیلی دوست دارم. برای مرغ و بلدرچین خیلی کمش هم جواب میده :)
هندوانه ی سالم رو میشوریم. چند تا قسمتش رو با چنگال سوراخ میکنیم، میذاریم تو یه قابلمه ی مناسب! قرار نیست چاک بخوره فقط چند تا سوراخ.
یه لیوان آب هم می ریزیم. حدود 24 ساعت باید با شعله ی خیلی کم بجوشه و این هندوانه هی کوچک و کوچکتر میشه چون آبش در میاد. اولاش بوی بدی میده چون پوستش بوی خوبی نداره، اما بعد از ده دوازده ساعت بوش معمولی میشه. 25-26 ساعتی طول میکشه. و باید مواظب باشن که ته هندوانه نسوزه.
بعد آبش رو میخورن.
مثلا روزی یک لیوان.
جدا معجزه میکنه! :)
ان شالله اون آشناتون هم جواب بگیره به این روش. :)
هندوانه پخته! پدرشوهرم مدتی این مشکلو داشت. الان خوب شده تا حد زیادی. معمولا پیشنهادات من زیاد مشتری نداره منزل مادرشوهر:))) لذا بعید میدونم اگه چنین پیشنهاد عجیب غریبی بهشون بدم عملی کنن:)))
منم سیرابی رو برای سنگ کلیه شنیدم خیلی خوبه. یکی از پزشک های اقوام بسیااار دور با گمونم تا چهل روز خوردن سیرابی درمان کرده بود خودشو.
بیماری از همه دور باشه ان شاالله و خدا به بیمارها شفا عنایت کنه به حق این ماه

من پیاز و ادویه که می ریزم دیگه مشکلی با مرغ ندارم:) البته کلا شامه قوی ای ندارم ولی همسرجان بسیار حساسم هم مشکلی نداره!
البته من همیشه آب اولشو بعد کمی جوشیدن میریزم دور.
ولی بازم ممنون:)
پاسخ:
راس میگی؟ سیرابی؟ خب حتما امتحان میکنیم. :) ممنون از اشتراک تجربه ها :)
نه جواب نمیده! :|
منم همیشه با پیاز و ادویه ساپورت میکردم یا تو پیازداغ کمی سرخ میکردم که بوش بره. ولی اینقدر اثربخش نیست و بعد هم ادویه خودش خیلی خوب نیست برای منی که بچه ی کوچک دارم.
ولی الحمدلله که مشکلی ندارین ما که خیلی زیادی گاهی حساس میشیم.
قربونت. :)