ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3076.

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ب.ظ

یک روزگاری که نذری پزون داشتم

دوستی بهم گفت چرا اینقدر خودت رو تو زحمت میندازی؟

چرا پول نذر نمی کنی؟

گفتم چون پولِ زندگیِ ما، از عرق جبین و کد یمین مستر تهیه شده

و من دوست دارم اگر چیزی نذر میکنم

خودم هم به نام ائمه فعالیتی بکنم،

و بابتش زحمتی بکشم

و خوش خوشان نذر نکنم.


+امروز فکر کردم که اگر به واقع دوست دارم به نام ائمه و به خاطر روی مبارکشون، زحمتی بکشم،

چرا برای گناه نکردن، نماز اول وقت خوندن و این کارها زحمت نمیکشم

که موثقاً رضایت تام و تمام ائمه رو در پی داره؟



+زحمت بکشیم.. و خوش خوشان شیعگی نکنیم..

گناه نکردن هامون رو نذر ائمه کنیم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۵
لوسی می

نظرات  (۵)

چه نکته خوبی بود!
پاسخ:
سلامت باشی.
البته گفتن این نکته در اینجا با مخاطبانی چون شما، زیره به کرمان بردن است.. :)

چه پیشنهاد عالییییییییییییییییییییییییی
ممنون
پاسخ:
:)
قربونت. البته میدونم که گفتنش در اینجا با مخاطبانی که دارم، زیره به کرمان بردن است. :)
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۵ مامان محمدمهدی
خیلی هم عالی
همسر من سر یه مشکل فوق العاده پیچیده مالی نذر کرد که اگه مشکلش حل شه هروقت نماز صبحش قضا شد اونروز رو روزه بگیره و از شانس مشکلش در کمتر از یک هفته خیلی عجیب غریب حل شد و حالا شاید در سال یکی دوبار بیشتر نمازش قضا نشه
ولی جدا نذر سختیه:)
پاسخ:
آفرین واقعا! خیلی سخته! خیلی! مخصوصا اینکه اگه نمازشون قضا بشه قطعا بدون سحری باید روزه بگیرن! :|
چقدر خوب.
مرسی که گفتی. :)

چه قدر پیشنهاد خوبی بود :)
نماز روزه ها قبول
و دعا برای فرج و عاقبت به خیری مون
پاسخ:
سلامت باشی.
متشکرم همچنین برای شما.
الهی آمین.
و چقدر کم اینطور نذر میکنیم....
+خطاب به خودم
پاسخ:
بله متاسفانه :(