ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3080.

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ

بالاخره در سن نه ماه و نوزده روزگی،

گل پسر ما دندون درآورد!

:)



+عزیزمممم! الهی که دندونهات خلبانی باشه مادر! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
لوسی می

نظرات  (۷)

آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
عزیزم :*
پاسخ:
:)
قربونت.
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۷ مامان محمدمهدی
مبارک باشه
دندون خلبانی دیگه چه صیغه ایه؟
چشم خلبانی شنیده بودم اما دندونشو نه!
پاسخ:
:))
دندون های خلبانها کاملا سالمه و حتی یک دندون پر شده هم ندارند :)
اصطلاح من درآوردیِ خودمه. ولی سعی دارم رایجش کنم! :دی
حالا چشم خلبانی چیه؟ چشم تیزبین؟
مبارک باشه
پاسخ:
سلامت باشین.
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۸ مهراد فروتن
:))
پاسخ:
:)
سلام
خوبید؟
مبارکه. ...
چه اصطلاح.جالبی!!!!هرچه دیرتر دراد بهتره...علیرضا دقیقا وقتی شش ماهش تموم شد دراورد...
پاسخ:
سلام.
سلامت باشین. اتفاقا امروز بهتون فکر میکردم :)
:دی
پسرک من نزدیک هشت ماهش بود. که تو هشت ماهگی قمریش مراسم دندونی گرفتیم براش :)
حالا برای گل پسر ان شالله میفته بعد از ماه رمضون.
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۲ دچــ ــــار
مبارک باشه
اش که نمیخوایم شیرینی ولی بدید:)

برام سوال شد. مادرا لحظه در اومدن دندونم می بینن؟
پاسخ:
سلامت باشین. چطوری شیرینی بدم؟
:)

از اونجایی که هر دو پسر من موقع دندون درآوردن تمایل شدید به گاز گرفتن انگشت بنده و فشار دادنش روی لثه هاشون دارن، من لحظه ی تولد دندونهاشون رو دیدم :)
حالا بقیه رو نمیدونم! :)
عزیزم ...
مبارکش باشه
از حالا مواظبش باش که خراب نشن دندونای گل پسر من که داغووووون شدن نمیدونم چرا؟؟؟
پاسخ:
ممنون عزیزم.
عه! چرا؟ مسواک نمیزنه؟ :|
البته میگن ناشی از جنس دندون هم هست.