ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3082.

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۳ ب.ظ

گاهی یک بحث بیخود و بی اهمیت

که در زمان شروع واقعا مطلب مهمی نبوده،

چون در شرایط نامطلوبی مطرح میشه

و چون طرفین بر بحثشون مصر هستند

یهو اوج میگیره و میرسه به جاهایی که نباید..



+کاش اونقدر بصیر باشیم که قبل از اینکه به اینجا برسه جدل رو تموم کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۴ مامان محمدمهدی
اوهوم
پاسخ:
:)
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۸ دچــ ــــار
الان اینو برا آشتی نوشتین:)؟
پاسخ:
:)
نه برای آشتی ننوشتم اما خب احساس پشیمانی میکنم از یک بحث بی ضرورت.
صرف نظر از نتیجه ای که داره از اینکه نتونستم به موقع بفهمم نتایج خوبی در پی نخواهد داشت  ناخشنودم.
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۹ مامان محمدمهدی
یه کشفیاتی راجع این پستت کردم
حالا فردا ازت میپرسم ببینم کسفیاتم درست بوده یا نه:))
خودتو نالاحت نکن آجی اصلا
پاسخ:
هههه ههه! آره بیا بگو ببینم!
وای😐
لازمه بگم من ٩٠٪ بحثهای زندگی مشترکم همینجوری بوده 
خیلی بده 
خیلی بد ...
دارم سعی میکنم بیخیال باشم تو لحظه 
تقریبا معجزه میکنه 😏
پاسخ:
خودمم همینطورم. حالا نه نود درصد اما ده درصدی که هنوز تلخیش یادم مونده ناشی از همین بی بصیرتیمه.
دقیقا.
منم باید بیشتر رو خودم کار کنم.