ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3083.

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ب.ظ

مستر آمد،

خوش آمد.

:)



+منو این همه خوشبختی؟ :)

واو!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۴ مهراد فروتن
این عشق الهی است 
این شور خدایی ست 

پاسخ:
:)
حالا هی هندوانه بدید دست من!
کاش اینطور باشه.
بسلامتی:)))))))

پاسخ:
سلامت باشی :*
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۲ مامان محمدمهدی
عه من فکر کردم چند روزه رفتن!
یروز شد که
:*)
خوشبختیهات مستدام:)
پاسخ:
ما هم همین فکر رو می کردیم :)
البته صبح گفتن که احتمال داره تا شب بیام.
الهی آمین :)
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۵ دچــ ــــار
سلام
مستر کی هستن؟:)
پاسخ:
سلام. همسرم :)
سایه اش رو سرت مستدام
پاسخ:
سلامت باشین. سایه ی همسر شما هم مستدام.
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۲ دچــ ــــار
قهر کرده بود؟:)
پاسخ:
کی؟ همسرم؟ :|
نه! چرا قهر باشه؟  :|
دو تا پست پایین تر نوشتم که صبح رفته بود ماموریت.
و غافلگیرانه شب برگشت :)
معمولا ماموریت هاشون حداقل سه چهار روزه ست.
اگر در مورد پست قبلی هنوز مصر هستید که برای آشتی با کسیه نه واقعا نیست! :)
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۷ آبجی خانوم
آخر چشم میزنی این مستر بیچاره رو
اسفند دود کن برا خودتون حتما :)
پاسخ:
:)))
وقتی اینو می نوشتم به همین فکر کردم! فک کنم دیگه ماموریت هاش یه روزه نشه دیگه تموم شد.